ارسال دو محموله دیگر از کمک‌های مردم قزوین به مناطق سیل زده

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از ارسال دو محموله دیگر از کمک مردم استان به مناطق سیل زده خوزستان و لرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان گفت: یک دستگاه خاور کمک‌های مردمی به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان برای سیل زدگان لرستان و یک دستگاه نیسان کمک‌های مردمی به ارزش ۵۲ میلیون تومان برای سیل زدگان خوزستان ارسال شد.

مومنی افزود: از یازدهم فروردین تا کنون یک دستگاه تریلی، یک دستگاه خاور و ۱۲ دستگاه خودرو نیسان کالا‌های اهدایی مردم نیکوکار استان از طریق کمیته امداد استان به مناطق سیل‌زده ارسال‌شده است.

مومنی با اشاره به اینکه مجموع کمک‌های مردم نوعدوست استان، به بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است، گفت: از این رقم نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان، کمک‌های نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان ادامه دارد و اولویت کمک‌های جمع آوری شده بعد از مواد غذایی، اقلام بهداشتی نوزدان و بزرگسالان، لوازم خانگی و همچنین مصالح ساختمانی و کمک‌های نقدی برای ساخت و نوسازی واحد‌های مسکونی آسیب دیده است.

وی یادآورشد: مردم نیکوکار می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، با شماره گیری #۹۹*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۸۲۶۶۳ در این امر خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام/ک

ارسال کمک های مردمی به لرستان و خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.