وی افزود: براساس برگزاری جلساتی با معاونت بازرگانی صدا و سیما، مقرر شد که فراوردههای شرکتهایی که قصد تبلیغات محصول خود را داشته باشند، باید ضمن طی مراحل مشخص؛ فراورده مورد بررسی قرار گرفته و اصالت پرونده تولید مشخص شود.
مدیرکل فراوردههای طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه متن تبلیغ داروهای طبیعی مورد بررسی قرار میگیرد، عنوان کرد: سازمان غذا و دارو بر واقعی بودن کارکرد محصول تبلیغاتی توجه ویژه دارد که بر همین اساس فرایند تبلیغات و صدور مجوز آن تنها براهی موارد خاص قابل انجام است.
وی با تاکید بر اینکه هیچ ضمانتی برای سلامت فراوردههایی تبلیغاتی در شبکههای ماهوارهای وجود ندارد، عنوان کرد: به قطع فراوردههایی که از شبکههای رسمی تبلیغ نمیشود؛ به این معناست که امکان گرفتن مجوز برای تبلیغ رسمی را نداشته اند و در نتیجه خرید و مصرف این فراوردهها اعم از داروهای چاقی، لاغری، انواع مکملها و ... پیشنهاد نمیشود.
انتهای پیام/