امام جمعه شیراز بر افزایش و ارتقاء کار علمی تاکید کرد و گفت: هر چقدر بتوانیم توان علمی و مراکز تکنولوژی را ارتقا دهیم، جایگاه مناسبی را خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در دیدار با اعضای فرماندهان ارتش استان ضمن تبریک به مناسبت نیمه شعبان، اظهار داشت: متقارن بودن بزرگداشت روز ارتش با ایام میلاد امام زمان(عج) بسیار مبارک است؛ این افتخار برای هر فردی که در نیروهای مسلح خدمت می کند وجود دارد که سرباز امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه در مکتب شیعه شهادت بهترین نوع مرگ است، افزود: مرگ را به ناچار باید ملاقات کنیم، اما بهترین شکل آن شهادت است؛ امیرالمومنین(ع) می فرماید به خدا قسم، اگر هزار ضربت در میدان جنگ بخورم برایم از مردن در بستر بهتر است.

آیت الله دژکام به نقش و جایگاه نیروهای نظامی و ارتشی در منطقه فارس اشاره و  تاکید کرد که کار علمی باید بیشتر شود، هر چقدر بتوانیم توان علمی و مراکز تکنولوژی را ارتقا دهیم، جایگاه مناسبی را خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ارتقاع معنویت و اخلاق را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر این است که شجاعت و صداقت را ارتقا دهیم، امیدواریم بتوانیم در این راستا گامی برداریم و خدمتی انجام دهیم.

ولایت فقیه در راس ارتش قرار دارد

امیر سرتیپ جمشیدی فرمانده ارشد ارتش در استان فارس هم  با بیان اینکه امروز ارتش، ماموریت خود را با موفقیت انجام داده است، گفت: ارتش مردمی‌ترین سازمان است و این‌ها تعاریف مقام معظم رهبری از ارتش بوده که نشان از رضایتمندی ایشان است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه در راس ارتش قرار دارد و ما سربازان در تلاش برای تحقق دستورات ایشان هستیم، اظهار کرد: با توجه به مباحث اقتصادی و مشکلات آن، در تحقق اقتصاد مقاومتی نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش به بهترین شکل ممکن نقش ایفا کرده است.

امیر سرتیپ دوم جمشیدی با تاکید بر اینکه ارتش در سیاست‌های کلی خود مولفه‌های برگرفته از منویات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار می‌دهد، بیان کرد: در آغاز سال جدید شاهد وقوع سیلاب در شیراز بودیم که سبب نگرانی و چالش‌های مردم شد، در این شرایط ارتش پیش از دستور در محل‌ها حضور یافت تا در کنار مردم باشد.

فرمانده ارشد ارتش در استان فارس با تاکید بر نقش خانواده ارتشیان در موفقیت این نیرو، گفت: نیروهای ارتش همواره از خانواده‌هایی می‌آیند که به آن‌ها آرامش می‌دهند و همین آرامش در اجرای مأموریت‌ها یاریگر نظامیان است که جا دارد از آن‌ها تقدیر ویژه شود.

انتهای پیام/م

دیدار امام جمعه شیراز با دیدار با اعضای فرماندهان ارتش فارس

برچسب ها: نماز جمعه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار