نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: همدلی و همبستگی ارتش و سپاه دشمن را عصبانی کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نیرو‌های مسلح کشور در دل مردم جای دارند و وحدتی که میان ارتش و سپاه است جبهه استکبار جهانی را به شدت به هم ریخته است.

وی ادامه داد: حضور ارتشیان در صحنه‌های مختلف از نخستین روز‌های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشتازی آن‌ها در هنگام بروز بلایای طبیعی برای حل مشکلات مردم آسیب دیده در کنار سپاه و نیرو‌های انتظامی و امدادی به درستی ارتش را نیرویی متعهد، مقتدر و ولایت‌مدار جلوه داده است.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: خدمت متواضعانه ارتش به سیل زدگان نشان از تحقق شعار ارتش فدای ملت است.

نماینده، ولی فقیه در استان بیان کرد: ارتش در کنار برادران سپاهی و سایر نیرو‌های مسلح با حضور به‌موقع و دلیرانه، در سیل اخیرِ مناطق مختلف جلوتر از ستاد مدیریت بحران حرکت کرد که این وظیفه‌شناسی نشان می‌دهد ارتش، متعهد، انقلابی و مردم‌دار است.

وی با اشاره به هوشیاری نیرو‌های مسلح در مقابل تهدیدات دشمنان گفت: امام خمینی (ره) با بصیرت خود برای خنثی کردن نقشه دشمنان اعلام کردند که "ای سربازان غیور به پا خیزید و با ملت عزیز، دست غارت‌گران را کوتاه کنید و شرف را به یادگار بگذارید" و ارتش با لبیک به فرمان امام (ره) دشمنان را نا امید کرد و شور و نشاطی تازه به ملت و انقلاب اسلامی بخشید.

نماینده، ولی فقیه در استان نقش آفرینی ارتش را در عرصه‌های مختلف کشورمان مهم دانست و گفت: حضور مقتدر ارتش در هشت سال دفاع مقدس که با به کار گرفتن نیروی هوایی، دریایی و زمینی و با برنامه‌ریزی و دانش فرماندهان متعهد صورت گرفت، حیرت فرماندهان نظامی امریکا را برانگیخته بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرز‌های آبی و خاکی کشور پا را فراتر از مرز‌ها گذاشته است و با حضور در آب‌های آزاد اقتدار خود را به نمایش می‌گذارد و از منافع اقتصادی کشور حفاظت می‌کند.

امام جمعه تبریز افزود: آفرین بر چنین ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی که با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در اوج خدمت‌رسانی به کشور و مردم قرار دارند.

 

انتهای پیام/ش

نیرو‌های مسلح کشور در دل مردم جای دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار