نخستین مرکز فرهنگیان اندیشه ورز کشور در استان فارس با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

افتتاح اولین مرکز فرهنگیان اندیشه ورز کشور در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نخستین مرکز فرهنگیان اندیشه ورز کشور در استان فارس با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

سید محمد بطحایی در حاشیه افتتاح اولین مرکز فرهنگیان اندیشه ورز کشور در فارس، گفت: بسیار خرسندم که اولین بازدید من در سفر به استان فارس از این مرکز به عنوان مرکز فرهنگیان اندیشه ورز انجام می‌شود.

وی افزود: اینکه استان فارس پس از وزارتخانه، اولین استانی است که این تشکیلات را برای استفاده از ظرفیت تشکّلهای فرهنگیان پیش بینی نموده نیز جای خرسندی دیگر است و امیدورام این بدعت نو در همه استان‌ها و حتی شهر‌های سراسر کشور انجام شود.

بطحایی تاکید کرد: با این اقدام تشکلّهای معلمان در یک محل جمع شده و در مورد مسائل آموزش و پرورش و یافتن راه کار‌های برون رفت از مسائل به گفتگو می‌نشینند و ما نیز می‌توانیم از این راه کار‌ها بهره‌مند شویم.

تشکل‌های رسمی صنفی فرهنگیان فارس از مرکز فرهنگیان اندیشه ورز فارس به منظور بحث و تبادل نظر در مورد مسائل حوزه آموزش و پرورش استفاده می‌کنند.

محمد بطحائی عصر امروز به منظور دیدار با فرهنگیان و افتتاح چند پروژه آموزشی، پرورشی و فرهنگی وارد شیراز شد.

وزیر آموزش و پرورش در ابتدای سفر خود با حضور در گلزار شهدای شیراز، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دیدار با نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، جلسه با نمایندگان تشکل‌های صنفی معلمان، جلسه با رؤسای ادارت آموزش و پرورش سراسر فارس و نماینگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، دیدار با جمعی از فرهنگیان استان، حضور در برنامه زنده تلویزیونی از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در این سفر است.

دکتر قدمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، دکتر رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، رحیمی مشاور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و آذر کیش مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش وزارت آموزش و پرورش، بطحائی را در سفر به استان فارس همراهی می‌کنند.
انتهای پیام/م

سفر وزیر آموزش و پرورش به فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.