رقابت های پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی روز های پایانی اش را سپری می کند که 2 تیم شاهین بوشهر و گل ریحان البرز رقابت حساسی برای رسیدن به لیگ برتر دارند.

کار نمایندگان بوشهر و البرز به هفته پایانی لیگ آزادگان کشدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته سی دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر دیروز «سه‌شنبه» برگزار شد که ۲ تیم شاهین بوشهر و گل ریحان البرز با برتری مقابل رقیبانشان جایگاه خود را در رتبه‌های دوم و سوم مستحکم‌تر کردند. تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با کسب ۳ امتیاز بازی مقابل ملوان هم خیالش از بابت صعود راحت نشد، زیرا به دلیل قرعه کشی مسابقات، این تیم تنها یک بازی دیگر در رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار می‌کند و در صورت پیروزی در این بازی باید منتظر نتایج ۲ دیدار تیم رقیب خود یعنی گل ریحان البرز باشد.

شاگردان عبدالله ویسی در آخرین بازی در هفته سی و سوم لیگ آزادگان باید به مصاف سرخپوشان پاکدشت بروند. تیم سرخپوشان اگر چه بخت صعود به رقابت‌های لیگ برتر را از دست داده اند، اما همچنان از تیم‌های با کیفیت لیگ دسته اول فوتبال محسوب می‌شود. شاگردان ویسی برای رسیدن به لیگ برتر تنها کاری که از دستشان بر می‌آید شکست دادن این تیم سخت کوش است. عبدالله ویسی و شاگردانش علاوه بر شکست دادن تیم سرخپوشان باید آمار گل زده تیمشان را هم افزایش دهند تا در صورت پیروزی تیم گل ریحان در هر ۲ مسابقه آینده با توجه به قانون گل‌های زده بیشتر به رقابت‌های لیگ برتر صعود کنند.

مجتبی حسینی و تیمش نقطه مقابل شاهین بوشهر هستند و سایه به سایه به همراه این تیم در صدر جدول گام بر می‌دارند. تیم فوتبال گل ریحان با توجه به قرعه در ۲ هفته باقی مانده استراحت ندارد و باید از بازی مقابل تیم‌های شهردلری تبریز و گل گهر سیرجان با ۶ امتیاز از زمین مسابقه خارج شود. این تیم علاوه بر کسب تمام امتیازات در ۲ مسابقه آتی به تک مسابقه تیم شاهین هم چشم دارد و امیدوار به لغزش این تیم است. اما در صورت کسب ۳ امتیاز توسط ویسی و یارانش همه چیز به قانون گل‌های زده بیشتر بر می‌گردد و مربیان ۲ تیم برای رسیدن به لیگ برتر باید دست به دامان مهاجمانشان شوند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار