سرخپوشان پاکدشت بهترین نتایج را بین تیم‌های لیگ یک در دیدار‌های خارج از خانه به دست آورده‌اند.

سرخپوشان پاکدشت برترین تیم لیگ یک در بازی‌های خارج از خانهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود و تیم گل گهر با ۴۹ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به شاهین شهرداری رده دومی بخت اول قهرمانی در این رقابت‌ها به شمار می‌رود، اما سیرجانی‌ها در بازی‌های خارج از خانه نتوانسته اند به خوبی رقبای بوشهری و پاکدشتی خود نتیجه بگیرند و پس از این ۲ تیم در رده سوم برترین تیم‌هایی هستند که بیشترین امتیازات را از بازی‌های خارج از خانه کسب کرده اند.

تیم سرخپوشان پاکدشت که با ۴۳ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد، با کسب ۲۲ امتیاز از بازی‌های خارج از خانه در این فصل لیگ آزادگان بهترین تیم لیگ یک از این حیث می‌باشد، پس از سرخپوشان تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان به ترتیب با ۲۰ و ۱۹ امتیاز در رده‌های بعدی جدول لیگ یک با توجه به امتیازات خارج از خانه قرار دارند. تیم‌های مس کرمان، بادران، فجر سپاسی و اکسین البرز در جایگاه‌های بعدی این جدول قرار دارند.

تیم‌های نود ارومیه، شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز به ترتیب با ۸، ۷ و ۶ امتیاز در قعر این جدول جای گرفتند و ضعیف‌ترین نتایج را از بازی‌های خارج از خانه خود کسب کردند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار