تیم فوتبال داماش پس از حضور در فینال جام حذفی این بار به لیگ دسته اول کشور چشم دوخته است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال داماش گیلان پس از سپری کردن روز ها‌ی تلخ وداع با لیگ برتر و لیگ دسته یک، این روز‌ها جانی تازه گرفته است و علاوه بر صعود به فینال جام حذفی کشور یکی از مدعیان صعود به دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور نیز محسوب می‌شود.

تیم فوتبال داماش موفقیت هایش در جام حذفی را با کنار گذاشتن تیم‌هایی از جمله: خوشه طلایی ساوه، قشقایی شیراز، چوکای تالش، مقاومت تهران شروع کرد تا در ادامه در مسیر تیم‌های لیگ برتری قرار بگیرد، اما شاگردان سیامک فراهانی بدون هیچگونه ترسی در مقابل غول‌های لیگ برتری قرار گرفتند ودر ادامه روند صعودی خود در راه صعود به فینال جام حذفی، داغ حضور در فینال را در دل تیم‌های لیگ برتری ماشین سازی و سایپا گذاشتند.

شاگردان سیامک فراهانی مربی جوان تیم داماش پس از درخشش در جام حذفی با انگیزه بالایی که کسب کرده نتایج خوبشان را در لیگ دسته دوم ادامه دادند تا چشم خیلی از فوتبال دوستان را هم چنان به خود خیره کنند. داماشی‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با به ثمر رساندن ۳۴ گل در ۲۳ بازی و دریافت تنها ۱۲ گل در جایگاه دوم گروه الف لیگ دسته دوم قرار دارند و همچنان امیدوار به بازی پلی آف و صعود به لیگ آزادگان هستند.

تیم فوتبال داماش خرداد ماه در دیداری حساس در فینال جام حذفی کشور به مصاف برنده یکی از تیم‌های پرسپولیس یا سپاهان خواهد رفت.


بیشتر بخوانید: سپیدرود ۳ - تراکتورسازی یک/ لیکنز با اشتباهات فروزان سه امتیاز از دست داد


انتهای پیام/

 

داماش شگفتی ساز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار