تیم پدیده خراسان با پیروزی که روز گذشته مقابل تیم نفت مسجد سلیمان به دست آورد، دوباره به جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ بازگشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم پدیده شهر خودرو خراسان با بردی که روز گذشته مقابل تیم نفت مسجد سلیمان به دست آورد، دوباره به جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ بازگشت و با توجه به شکست تراکتور و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، رقابت برای کسب عنوان قهرمانی این لیگ با حضور پنج تیم مدعی، جذابتر شد.

پدیده  تا قبل از برد سه گل روز گذشته، فقط سه پیروزی در ۹ مسابقه نیم فصل دوم کسب کرده بود و از جمع مدعیان خارج شده بودند، اما دیروز با کسب چهارمین پیروزی نیم فصل دوم و سیزدهمین برد فصل، ۴۶ امتیازی شده و به جمع مدعیان بازگشت.

البته پدیده هنوز در رتبه پنجم لیگ برتر قرار دارد، اما اختلاف امتیازش با تراکتور رده دومی فقط سه امتیاز است و شاید شانس قهرمانی اش پایین باشد، اما قطعا شانسی زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد و سرنوشت کسب سهمیه اش با توجه به بازی‌های باقی مانده این تیم (بازی رو در رو با استقلال و سپاهان در مشهد)، دست خودشان است.

پدیده در بین مدعیان لیگ، پس از پرسپولیس، دشوارترین بازی‌ها را در پنج هفته باقی مانده در لیگ برتر دارد و نسبت به تراکتور، استقلال و سپاهان مسیرشان دشوار‌تر است. آن‌ها جمعه این هفته در قائمشهر با نساجی بازی می‌کنند و سپس یک بازی بسیار حساس و به نوعی ۶  امتیازی با استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) دارند. شاگردان یحیی گل محمدی سپس به تهران می‌آیند و با تیم علی دایی (سایپا) بازی می‌کنند که این مسابقه هم بسیار دشوار است. مشهدی‌ها سپس یک بازی بسیار حساس دیگر با سپاهان در زمین خودی و در هفته ماقبل پایانی دارند. مسابقه‌ای که شاید سرنوشت لیگ یا سرنوشت سهمیه‌های لیگ قهرمانان را تا حدودی مشخص کند. شهر خودرویی‌ها در هفته پایانی نیز در تبریز به مصاف تیم مربی سابق خود (رضا مهاجری) یعنی ماشین سازی می‌روند. شاید سرنوشت پدیده آن زمان به مهاجری که چندین فصل روی نیمکت پدیده می‌نشست گره بخورد و البته اگر تراکتورسازی هم در رقابت با پدیده باشد، قطعا مهاجری و تیمش با تمام قدرت مقابل شاگردان یحیی قرار می‌گیرند.

پدیده اگر بتواند در پنج بازی باقی مانده خود پیروز شود، شاید شانسش برای قهرمانی کم باشد، اما قطعا می‌تواند سهمه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. به خصوص اگر یکی از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان قهرمان جام حذفی شوند (اگر در لیگ هم بین سه تیم نخست قرار بگیرند) که در این صورت تیم چهارم لیگ برتر هم راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود و این تیم که قدمت زیادی هم ندارد، برای نخستین بار بازی در آسیا را هم تجربه می‌کند.


بیشتر بخوانید:

 ترکیب نفت‌مسجدسلیمان مقابل پدیده

پدیده‌شهرخودرو ۳ - نفت‌مسجدسلیمان صفر/ شاگردان یحیی به کورس قهرمانی بازگشتند

چرخش فدراسیون فوتبال به سمت ژرمن‌ها با ادعای عجیب مرزبان


انتهای پیام/

بررسی شانس قهرمانی پدیده در لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار