معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: شادی پس از پیروزی برابر سپاهان بیش از اندازه بود، اما باید پذیرفت که روی تیم فشار زیادی وجود داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره برد تیم استقلال مقابل سپاهان و خوشحالی بیش از اندازه مربی و بازیکنان استقلال، گفت: خداروشکر توانستیم برد خوبی به دست آوریم. خود من وقتی آرام شدم حس کردم که این شادی بیش از اندازه بود و شادی انجام شده زیاد بود، اما باید پذیرفت که روی تیم فشار زیادی وجود داشت.

او ادامه داد: خود من هم در VIP ورزشگاه اصفهان آنقدر داد زدم که گلویم گرفت. شاید شادی انجام شده خارج از شرایط عادی باشد، اما این به دلیل فشار زیادی است که روی تیم وجود دارد. امیدوارم در ادامه مسابقات شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که استقلال بتواند در پایان فصل قهرمان لیگ شود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت زمین مجموعه انقلاب توضیح داد: نبود زمین تمرین مناسب تنها برای استقلال نیست و تیم‌هایی همچون پرسپولیس، پیکان و سایپا هم این مشکل را دارند. تیم ملی ایران هم مشکل زمین داشت و نتوانست یک تمرین درست و حسابی در کمپ تیم ملی انجام دهد. به هر حال این مساله مشکل زیر ساخت در فوتبال ایران است.

خطیر ادامه داد: استقلال و پرسپولیس هیچ موقع زمین تمرین خوب نداشتند و اگر بخواهیم با کشور‌های عربی مقایسه کنیم به نتایج خوبی نمی‌رسیم. زمین مجموعه انقلاب در اجاره استقلال است و ما همیشه خانه به دوش هستیم. به نظر من دولت باید به استقلال و پرسپولیس و حتی سایر تیم‌ها زمین بدهد. حتی اگر ما در زمین مجموعه انقلاب سرمایه‌گذاری کنیم در نهایت در پایان این زمین برای ما نیست.

معاون استقلال افزود: تنها زمین باکیفیت در ایران زمین ورزشگاه آزادی است که با وجود بارش شدید باران باز هم دچار مشکل نشد. اما در زمین ورزشگاه آزادی هم که به ما اجازه تمرین نمی‌دهند. عکس‌های تمرین چند روز قبل پرسپولیس را اگر ببینید متوجه می‌شوید آن‌ها هم در زمین خوبی تمرین نکردند و به همه هواداران استقلال و پرسپولیس می‌گویم مشکل زمین فقط برای استقلال و پرسپولیس نیست بلکه برای همه فوتبال ایران است. باید دولت کمک کند تا حداقل یک زمین خوب داشته باشیم.

او بیان کرد: احساس می‌کنم بخشی از این مسائل فشار رسانه‌ها است، اما باور کنید این مشکل همیشه بوده و ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا یک زمین خوب داشته باشیم. احساس می‌کنم تا وقتی که مالک زمین نباشیم نمی‌توانیم سرمایه‌گذاری کنیم. اکنون کمپ مرحوم حجازی در دست ما است، اما نمی‌دانیم که مالک آن هستیم یا نه. نمی‌دانیم که می‌شود روی آن سرمایه‌گذاری کنیم یا نه. زمین چمن مجموعه انقلاب را یک سال اجاره کردیم و قبل از عید هم در قسمت‌هایی از زمین بذر کاشتیم.


بیشتر بخوانید:

سپاهان صفر - استقلال یک/ آبی‌ها دوباره مدعی شدند

پشت شادی بعد از گل استقلالی‌ها چه بود؟

اولین گل استقلال در سال ۹۸


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار