معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از آماده سازی ۱۳۰ پایگاه جهت جمع آوری کمک‌های مردمی خبر داد.

آمادگی ۱۳۰ پایگاه کمیته امداد در خراسان جنوبی

رفیعی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: ۱۳۰ پایگاه کمیته امداد استان در روز نیمه شعبان آماده جمع آوری کمک‌های مردمی است تا آن‌ها را به نیازمندان واقعی برساند که از این تعداد ۹۵ پایگاه شهری و ۳۵ پایگاه روستایی است.


وی با بیان اینکه سال گذشته در محل آرامستان‌ها و پایگاه‌ها فضا‌هایی جهت حمایت از ایتام شکل گرفت افزود: در نتیجه این امر ۷۴ حامی سرپرستی ۸۰ فرزند را به مدت یک سال برعهده گرفتند.


رفیعی با اشاره به جمع آوری صدقات سلامتی امام زمان در نیمه شعبان توسط کمیته امداد استان گفت: خیرات مردم برای شادی امواتشان در محل آرامستان‌ها یک فضای چشم و هم چشمی را ایجاد کرده است که باعث اسراف بسیار زیاد می‌شود.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از وضعیت نامناسب بهداشتی و سوء استفاده‌های افراد مختلف از جمله متکدیان در این روز خبر داد و افزود: خرید و فروش شکلات‌ها از جمله این موارد است.


وی با اشاره به برپایی ۱۱۹ پایگاه در سال گذشته و جمع آوری کمک‌های مردمی به ارزش ۱۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، بیان کرد: از این مبلغ، ۵۴ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان به صورت نقدی و ۶۹ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان به صورت غیر نقدی بوده است.


رفیعی در پایان اظهار کرد: در صورت عدم امکان حضور مردم استان در پایگاه‌ها آن‌ها می‌توانند از طریق کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۲۵۶ مربع و یا از طریق واریز به حساب مستقیم کمیته امداد به شماره ۰۱۰۲۱۰۲۸۹۱۰۰۵ نز بانک صادرات مرکزی بیرجند مشارکت خود را در این امر خداپسندانه داشته باشند.


انتهای پیام/ب


برپایی مراسم برات در خراسان جنوبی

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.