مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قاینات گفت: ۸۰۵ فقره وام کارگشایی به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال به مددجویان این نهاد پرداخت شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،حسینی مدیر کمیته امداد قاینات گفت: این میزان وام سال گذشته به مددجویان پرداخت شد و  امسال ۱۰ تا ۵۰ میلیون ریال وام کارگشایی بصورت میانگین به هر مددجو که مشکل اقتصادی داشته باشد، پرداخت می‌شود.

وی افزود: وام‌های پرداخت شده به مددجویان برای کارگشایی، ازدواج، اشتغال، مسکن، تامین جهیزیه، خدمات بهداشتی و درمانی، بدهی و واریز حق بیمه با هدف توانمندسازی مددجویان ارائه می‌شود.

حسینی ادامه داد: همچنین سال گذشته ۱۸۹ طرح اشتغالزایی با پرداخت ۴۳ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال برای مددجویان شهرستان از محل منابع بانکی و امدادی اجرا و برای بیش از ۱۹۰ نفر شغل ایجاد شد.

 مدیر کمیته امداد قاینات بیان کرد: در این مدت یک هزار و ۱۷۶ نفر از مددجویان شهرستان قاینات آموزش‌های مذهبی و اعتقادی، روانشناسی و بهداشتی را فرا گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه  سال گذشته ۲ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال زکات در شهرستان قاینات جمع آوری و برای نیازمندان در زمینه‌های مختلف هزینه شده است. تصریح کرد: ۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج نیز به ۱۰۰ نفر از پسران زیر پوشش کمیته امداد شهرستان پرداخت شده است.

حسینی گفت: همچنین به ۶ نفر از مددجویان خانم زیر پوشش کمیته امداد که به صورت مجدد ازدواج کرده اند، ۱۶۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قاینات افزود: سال گذشته به ۴۲۱ دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد شهرستان ۵۶۵ میلیون ریال و به ۵۴ دانشجو و طلاب زیرپوشش ۲۵۴ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است.

انتهای پیام / ط ا

پرداخت هزینه تحصیلی به ۴۲۱ دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.