فرمانده انتظامی منوجان گفت: جرم در هر شهر و شهرستانی وجود دارد، شهرستان منوجان با ۷۰ هزار نفر جمعیت در مقایسه با شهر‌های کوچک جرایم کمتر و امنیت بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید محمودی فرمانده انتظامی شهرستان منوجان گفت: رسالت یک خبرنگار بسیار مهم و حائز اهمیت است چراکه هم می‌تواند به امنیت شهر کمک کند هم می‌تواند با یک خبر بی اساس امنیت شهرستان را مخدوش جلوه دهد.

وی افزود: گرچه نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت و کاهش جرایم انجام می‌دهد، اما این دستگاه به تنهایی قادر نخواهد بود که امنیت صد در صدی را در شهرستان ایجاد کند و در این راه به کمک مردم و تعامل بین دستگاه‌های مرتبط نیاز است.

فرمانده نیروی انتظامی منوجان با بیان اینکه امنیت از سه ضلع مردم، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها تشکیل می‌شود، تشریح کرد: اولین مسئله‌ای که به کشور ضربه وارد می‌کند بحث‌های سیاسی در فضا‌های مجازیست و اینکه بسیاری از جرم‌هایی که در شهرستان منوجان اتفاق می‌افتد حاشیه‌ای و خرد هستند.

محمودی بیان کرد: جرم در هر شهر و شهرستانی وجود دارد، شهرستان منوجان با ۷۰ هزار نفر جمعیت و وسعت در مقایسه با شهر‌های کوچک جرایم کمتر و امنیت بیشتری دارد.

فرمانده انتظامی منوجان گفت: شهرستان رودان با اینکه از نظر وسعتی و جمعیت از منوجان کوچکتر است، اما ۴ پاسگاه فعال دارد، اما شهرستان منوجان تنها یک پاسگاه، که متاسفانه همانطور که روزبه روز به جمعیت شهرستان افزوده و جرم‌ها متغیر می‌شوند به امکانات ما چیزی اضافه نشده است، اما با این حال توانستیم امنیتی پایدار با کمک مردم در شهرستان رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: امنیت مهمترین رکن است و نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در این خصوص انجام داده و می‌دهد و اینکه مردم می‌توانند با سامانه ۱۹۷ انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را با این سامانه در میان بگذارند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: مردم به جای اینکه موارد سرقتی و جرایم را به دوست و آشنایان اطلاع دهند با شماره ۱۱۰ تماس گرفته تا در سریعترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

محمودی گفت: اصلی‌ترین خلع امنیتی نداشتن دوربین امنیتی در ورودی و خروجی شهر است و مردم در روستا‌ها نیز می‌توانند با نگهبان محله و سگ‌های نگهبان برای گوسفندان خود از این نوع جرایم جلوگیری کنند.

انتهای پیام /ی

اصلی‌ترین خلع امنیتی شهرستان منوجان نداشتن دوربین امنیتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.