همایش بزرگ پیاده روی خانواده ۱۳ اردیبهشت ماه در قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در نشست هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده فت: این همایش ۱۳ اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و روز معلم از مقابل دانشگاه آزاد اسلامی تا سینما فدک بوستان باراجین برگزار می‌شود.

حبیبی افزود: برگزاری باشکوه این همایش، نیازمند مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است و باید از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کرد.

حبیبی، رویکرد اصلی این همایش را حضور بانوان عنوان کرد و افزود: مادران عمود خیمه ورزش خانواده هستند.

صدیقه ربیعی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین هم در این نشست گفت: این همایش ظرفیت ویژه‌ای برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و توانمندی‌های استان در بخش‌های مختلف محسوب می‌شود و باید از ظرفیت آن برای جذب گردشگران و رونق اقتصادی استان استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین هم در این نشست گفت: سال گذشته ۱۴ همایش پیاده روی در قزوین برگزار شد و قزوین تنها استانی بود که سه همایش پیاده روی در سطح ملی برگزار کرد.

عباس علایی مقدم، افزود: سال گذشته ۱۷۰ هزار نفر از مردم قزوین در همایش پیاده روی خانواده حضور یافتند و امیدواریم امسال با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی، شاهد ثبت این رویداد بزرگ ورزشی در کتاب رکورد‌های گینس باشیم.

انتهای پیام/ک

همایش بزرگ پیاده روی خانواده ۱۳ اردیبهشت ماه در قزوین برگزار خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار