نتایج ضعیف ۲ تیم فوتبال کارون اروند و شهرداری ماهشهر موجی از نگرانی در بین طرفداران فوتبال خوزستان به راه انداخته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سال هاست که تکنیک، نبوغ و استعداد‌های فوتبالی خوزستان مایه فخر مردم آن منطقه و خیلی از فوتبال دوستان ایرانی است. به گواه اکثر کارشناسان، خوزستان سرزمین حاصلخیز فوتبال است، اما با شروع فصل جدید لیگ آزادگان و با گذشت چند هفته از این مسابقات نمایندگان این استان ناامید کننده ظاهر شدند و نتوانستند انتظارات خوزستانی‌ها را برآورده کنند.

نتایج ضعیف دو نماینده خوزستان در لیگ برتر در این فصل تنها حاصلی که برای هواداران متعصب این تیم‌ها داشت خون دل خوردن بود.

دو تیم کارون اروند خرمشهر و شهرداری ماهشهر نماینده‌های فوتبال خوزستان به ترتیب با کسب ۲۵ و ۲۲ امتیاز در قعر جدول ۱۶ تیمی لیگ آزادگان قرار دارند و برای بقا در لیگ یک تلاش می‌کنند این در حالی است که خیلی از کارشناسان بر این باورند که یکی از دو نماینده خوزستان فصل ۹۸-۹۹ لیگ آزادگان را نخواهد دید.

نمایندگان فوتبال خوزستان در فصل اخیر لیگ دسته اول نتایج عجیب و غیر قابل باوری را از خود به جای گذاشته اند که در ادامه نتایج را مرور خواهیم کرد.

نمایندگان فوتبال خوزستان با متحمل شدن ۱۳ باخت تا این جای مسابقات رکورد دار باخت در این فصل از رقابت‌ها محسوب می‌شوند این دو تیم همچنین با کسب ۱۰ مساوی در رتبه جهارم تیم‌هایی هستند که بیشترین تساوی را در این فصل لیگ دسته اول کسب کرده اند و همچنین با کسب ۵ و ۴ برد در قعر جدول تیم‌هایی هستند که بیشترین پیروزی‌ها را در لیگ امسال کسب کرده اند.

تیم‌های فوتبال کارون اروند و شهرداری ماهشهر به ترتیب با ۱۶ و ۱۷ گل زده آمار ناامید کننده‌ای را از خود به جا گذاشته اند که این یک ضعف بزرگ برای فوتبالی محسوب می‌شود که از لحاظ تربیت مهاجمان بزرگ چیزی کم ندارد.

این دو تیم در این فصل از رقابت‌ها عملکرد ناامید کننده‌ای در خط دفاع از خود به جا گذاشته اند و با ۳۳ و ۳۱ گل خورده هورادارانشان را برای بقا در لیگ یک دست به دعا نگه داشته اند.

 

انتهای پیام/

 

نگاهی به تیم های آخر جدول لیگ دسته یک

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار