مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ یک فوتبال ایران گفت: ریشه یابی کنید چرا یک مسئول اجازه نداد تیم شهرداری تبریز برای برگزاری بازی با شاهین به بوشهر برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سه هفته ابتدایی لیگ یک فوتبال ایران با اتفاق های عجیب و غریبی همراه شده است و تاکنون شش بازی این رقابت ها به دلیل حاضر نشدن یکی از تیم ها در زمین و همچنین تشکیل نشدن پرونده یک تیم دیگر لغو شده است.

در جدیدترین نمونه اینگونه بازی ها هم تیم شهرداری تبریز برای برگزاری بازی با شاهین شهرداری بوشهر که قرار بود از ساعت 22 امشب در ورزشگاه تختی بوشهر برگزار شود به این شهر سفر نکرد تا نتیجه این بازی هم مانند دیدار نفت تهران- سیاه جامگان مشهد، خونه به خونه بابل- ملوان انزلی، شهرداری تبریز- نفت تهران، کارون اروند خرمشهر- سیاه جامگان 3 بر صفر اعلام شود.

فریبرز محمودزاده،مسئول برگزاری لیگ دسته اول درباره تکرار این اتفاق عجیب در لیگ یک و این بار بازی شاهین شهرداری بوشهر- شهرداری تبریز بیان کرد: این بازی قرار بود ساعت 20 امشب در بوشهر برگزار شود اما به درخواست مسئولان تیم شهرداری تبریز، دیدار این تیم با شاهین را 2 ساعت عقب انداختیم اما با این وجود متوجه شدیم تیم شهرداری تبریز به بوشهر سفر نکرده است. با این حال نتیجه این دیدار هم سه بر صفر به سود شاهین اعلام می شود. پرونده بازی هم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع می شود.

او درباره دلیل این اقدام تیم شهرداری تبریز گفت: تیم شهرداری تبریز روز گذشته برای سفر به بوشهر و برگزاری بازی با شاهین بلیت تهیه کرده بود اما برخی مسئولان اجازه ندادند این تیم سفرش را انجام دهد. خواهش می کنم رسانه ها این موضوع را ریشه یابی کنند. البته تا جایی که اطلاع دارم شهرداری تبریز قصد ادامه حضور در لیگ دسته اول را دارد اما مشخص نیست چه کسی اجازه نداده است این تیم برای برگزاری بازی با شاهین به بوشهر برود.

محمودزاده درباره اینکه آیا تیم سیاه جامگان که روز گذشته مقابل کارون اروند خرمشهر در زمین حاضر نشد در ادامه رقابت های لیگ یک شرکت می کند یا خیر: باور کنید نسبت به وضعیت این تیم هم هیچ اطلاعی ندارم اما اگر این تیم در بازی بعدی اش هم به زمین نیاید طبق قانون از جدول مسابقات کنار گذاشته می شود.


بیشتر بخوانید- پیروزی قشقایی در شب تساوی خونه به خونه و غیبت سیاه جامگان! 


او درباره اینکه آیا بهتر نبود سازمان لیگ پیش از آغاز مسابقات تیم های بلاتکلیف و آنهایی که تمایلی به حضور در مسابقات نداشتند از جدول مسابقات کنار می گذاشت، گفت: باور کنید برای تیم هایی مانند نفت تهران و سیاه جامگان بارها نامه فرستادیم که تکلیفشان را مشخص کنند. طبق آئین نامه پیش از شروع مسابقات نمی توانیم تیمی را از جدول لیگ کنار بگذاریم. تمام تیم هایی که در زمین حاضر نشدند برای بار اول سه بر صفر بازنده می شوند و در صورت تکرار این امر ضمن حذف از جدول رقابت ها، به دسته 3 سقوط می کنند.

مسئول برگزاری رقابت های لیگ یک درباره جدول عجیب و غریب لیگ یک و اعمال نشدن نتیجه سه بر صفر به سود برخی تیم ها بیان کرد: جدول لیگ را با احتساب بازی هایی که نتایج آن سه بر صفر شده است را تا 2 روز دیگر در سایت سازمان لیگ منتشر می کنیم تا رسانه ها به آن استناد کنند. من هم دیده ام برخی رسانه ها در جدولی که از رقابت های لیگ یک منتشر می کنند نتایج سه بر صفر را اعمال نکرده اند. تنها تکلیف بازی بانی گستر ارومیه و بادران تهران تاکنون مشخص نشده است که آن هم نیاز به رای کمیته انضباطی دارد.

انتهای پیام/

اظهارات محمودزاده درباره بازی نکردن تیم شهرداری تبریز مقابل شاهین بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار