سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: یک عمر است که از همه تیم ها طلب دارم و پیگیر بدهی ام از باشگاه گسترش فولاد هستم و مشکلی در این باره وجود ندارد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز درباره حضورش در لیگ دسته یک اظهار کرد:  قسمت  این بوده است که امسال هدایت یک تیم دسته یکی را برعهده بگیرم. من 14، 15 سال در شهرستان کار کرده بودم و امسال در تهران مربیگری می کنم و اینجا راحت هستم.

کمالوند درباره وضعیت طلبش از باشگاه گسترش فولاد گفت: یک عمر است که از همه تیم ها طلب دارم و پیگیر بدهی ام از باشگاه گسترش فولاد هم هستم و مشکلی در این باره وجود ندارد. مسئولان گسترش فولاد قول دادند که طلبم را پرداخت کنند.

او درباره اینکه به چه صورت توانسته بازیکنان لیگ برتری را به لیگ دسته یک بیاورد، بیان کرد: لطف خدا بود که توانستم بازیکنان لیگ برتری را به لیگ دسته یک بیاورم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز درباره ارزیابی اش از لیگ دسته یک اظهار کرد: در حال حاضر زود است درباره سطح کیفی  این رقابتها صحبت کنیم و باید چند هفته سپری شود تا ارزیابی دقیقی از بازی های لیگ دسته یک داشته باشیم.

کمالوند در پایان درباره اینکه درست است شروع لیگ دسته یک با بدهکاری تیم ها شروع شود، خاطر نشان کرد: لیگ برتر هم به همین صورت است وبدهی بازیکنان و مربیان لیگ برتری را ندادند. در حال حاضر از 5 تیم طلب دارم و یکی باید بیاید طلب ما را از این تیم ها بگیرد. 


بیشتر بخوانید: 

شکایت باشگاه اکسین البرز از سایپا

بی دقتی مهاجمان، ایرانجوان به منطقه خطر فرستاد


انتهای پیام/ 

اظهارات کمالوند درباره حضورش در لیگ دسته یک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار