تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با برتری مقابل مس رفسنجان به صدرجدول لیگ دسته اول بازگشت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز(دوشنبه) با برگزاری 3 بازی و بازگشت شاهین شهرداری بوشهر به اتمام رسید.

در نخستین بازی امروز تیم شهرداری ماهشهر در خانه خود با نتیجه 2 بر یک از سد هم نامی تبریزی اش گذشت و با 13 امتیاز به رتبه نهم صعود کرد. امیرحسین طاحونی در دقیقه 7 تبریزی ها را پیش انداخت اما شاگردان داود مهابادی با گل های سعید خردمند(65)و محمد پورسواریان(77) کامبکی شیرین داشتند. شهرداری چی های تبریزی هم با این شکست 13 امتیازی باقی مانده و با تفاضل گل کمتر نسبت به حریف به رده دهم سقوط کردند.

سرخ پوشان پاکدشت در ادامه روند خوب خود این بار در دیداری خارج از خانه فجرسپاسی شیراز را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند تا با 25 امتیاز به رده دوم راه یابند. محمد امینی در دقایق 22  و 33 برای شاگردان فرهاد کاظمی در این بازی موفق به گلزنی شد. شاگردان اسماعیل زارع در تیم فجر هم 12 امتیازی مانده و در همان جایگاه دوازدهم باقی ماندند.

آخرین بازی این هفته هم بین شاهین شهرداری بوشهر و مس رفسنجان برگزار شد که تیم میزبان توانست با نتیجه 3 بر صفر شاگردان میشو کریستیچوویچ را شکست دادند و بار دیگر با 26 امتیاز به صدر جدول رسیدند.میلاد صارمی با گلزنی در دقایق(28، 77 و 85) هت تریک و 3 امتیاز طلایی را به حساب تیم محمود فکری واریز کرد. رفسنجانی های 10 امتیازی هم در همان رده چهاردهم باقی ماندند.


بیشتر بخوانید:

شاهین به صدر رسید/ برد پرگل رفسنجانی ها

مس کرمان همچنان در صدر/ شاگردان کاظمی پیروز شدند


انتهای پیام/

نتایج هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار