مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران گفت: ۴۴ هزار مترمربع از محلات، معابر و خیابان‌های این ناحیه در سال گذشته آسفالت و لکه‌گیری شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عابدین لطفی گفت: به منظور بهسازی سطح معابر و سهولت در عبور و مرور ساکنان ناحیه بهاران عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر یکی از اولویت‌های عمرانی این شهرداری است.

وی افزود: سال گذشته بیش از ۴۴ هزار مترمربع از معابر سطح شهرک بهاران آسفالت و لکه‌گیری شد؛ و افزود: ۲۹ هزار و ۶۰۰ مترمربع از محلات، معابر و خیابان‌های این ناحیه با بیش از ۴ هزار تن آسفالت و ۱۴ هزار و ۵۵۰ از معابر همین ناحیه نیز با ۲ هزار تن آسفالت لکه‌گیری شد.

وی همچنین به جدول‌گذاری ۷ هزار و ۳۰۰ مترمربع از سطح ناحیه بهاران سنندج به منظور ترمیم و ساماندهی وضعیت جدواول و هدایت آب‌های سطحی اشاره کرد و افزود: ۷ هزار و ۴۸۸ مترمربع کف‌فرش پیاده‌رو، ۱۱ هزار و ۳۱۰ مترمکعب خاک‌برداری، قریب به ۳ هزار مترمربع زیرسازی، ۳۱۱ مترمربع پله‌گذاری از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات عمرانی انجام گرفته طی سال گذشته در شهرداری ناحیه ویژه بهاران بوده است.

لطفی بیان کرد: ایجاد ۵۵ مترمربع دسترسی و رمپ معلولین، احداث ۱۴ مورد سرعت‌گیر و انجام عملیات هدایت آب‌های سطحی در ۱۲ نقطه از سطح ناحیه از دیگر اقدامات عمرانی در طول سال گذشته بوده است.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران خاطرنشان کرد: در حوزه شهرسازی نیز طی سال گذشته یک هزار و ۶۹۲ گواهی و تعداد ۲۱۱ مورد پروانه صادر شده است.

لطفی اعلام کرد: در راستای توسعه سرانه فضای سبز در سطح بهاران قریب به ۲۲ هزار متر مربع پارک درون محلی در سال گذشته احداث شد.

انتهای پیام/م

۴۴ هزار مترمربع از معابر شهرک بهاران سنندج آسفالت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.