شهردار سنندج با تأکید بر آمادگی شهرداری سنندج به منظور استقبال از بهار،گفت:امسال در استقبال از بهار، اقدامات اثربخشی انجام خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حشمت‌اله صیدی  صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی برای استقبال از نوروز که با حضور معاونین، مدیران مناطق و برخی سازمان‌های تابعه شهرداری در سنندج برگزار شد، گفت: با نزدیک شدن به پایان سال فعالیت واحدهای مختلف شهرداری سنندج جهت آماده سازی شهر بیش از پیش شده است.

وی افزود:مجموعه اقداماتی نظیر گل کاری پارک‌ها و میادین، لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های اصلی، رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر، شستشو و تنظیف معابر اصلی و مبادی ورودی، خط‌کشی ترافیکی سطح شهر، نصب المان‌های نوروزی و رفع سیستم روشنایی پارک‌ها از جمله مواردی است که باید در این ماه بطور کامل در سطح شهر انجام پذیرد.

صیدی عنوان کرد: بازدید مستمر از پارک‌های سطح شهر توسط مناطق صورت گرفته و باید مشکلات این پارک‌ها  بویژه سرویس‌های بهداشتی رفع شود.

وی تاکید کرد: چندین چشمه سرویس بهداشتی و نماز خانه در سطح شهر در حال احداث است که باید تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی مناسب  و نصب المان‌های نوروزی و همچنین اجرای برنامه‌های شاد وفرهنگی فضای با نشاطی را در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران نوروزی مهیا می‌کنیم.

صیدی افزود: هم شهروندان و هم مسافران نوروزی شهرداری را بعنوان مسئول آماده‌سازی سطح شهر می‌شناسند بنابراین باید تمام توان خود را برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی به کار بگیریم.

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: شهرداری ، مناظرطبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار