رئیس کمیته امداد شهرستان فاروج گفت: مردم نیکوکار فاروج ۱۸ میلیون کمک نقدی و حدود ۹۳ میلیون تومان کمک غیرنقدی به سیل زدگان اهدا کردند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، صفی پور رئیس کمیته امداد شهرستان فاروج از آسیب دیدگی ۷۵ واحد مسکونی و خسارت وارده به لوازم اساسی ۱۰ خانوار فاروجی در سیل خبر داد و گفت: مردم نیکوکار فاروج ۱۸ میلیون تومان کمک نقدی و حدود ۹۳ میلیون تومان کمک غیرنقدی به سیل زدگان اهدا کردند.

وی افزود: در اولین روز مددکار و کارشناس فنی ساختمان در بازدید از منازل مددجویان خسارت دیده و هماهنگی با شورا و دهیاران روستا، زمینه اسکان موقت خسارت دیدگان را در منازل امن فراهم کردند.

صفی پور از تشکیل پرونده احداث ، تعمیرات منزل و معرفی به بنیاد مسکن برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: مکاتبات با بنیاد مسکن ، جهاد کشاورزی و فرمانداری برای بهره مندی مددجویان از کمک‌های دولتی صورت گرفت و اسامی مددجویان آسیب دیده به بیمه حوادث ارسال شد. وی کمک‌های اهدایی به کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری را تا ۲۴ فروردین ماه ۱۸۱ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: ارزش ریالی کالا‌های اهدایی نیز ۹۲۸ میلیون ریال است.

وی همچنین گفت: سبد غذایی بین خانوار‌های آسیب دیده از سیل توزیع شد.

انتهای پیام / ب

اهدای کمک‌های میلیونی مردم فاروج به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.