فرمانده انتظامی استان اصفهان، شهرستان نايین را به عنوان کمربند امنیت تهران دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان، گفت:شهرستان نایین در حوزه مبارزه و کشف مواد مخدر و کالای قاچاق نقش غیر قابل انکار و برجسته‌ای را ایفا می‌کند چرا که در مسیر مواصلاتی نایین به تهران، فقط ایست و بازرسی شهید شرافت نایین قرار دارد و تمامی مسئولیت کشف مواد مخدر و کالای قاچاق بر عهده نیروی انتظامی شهرستان نایین است.


سردار مهدی معصوم بیگی بیان کرد:شهرستان کویری نایین به لحاظ تمامی جوانب می‌بایست مدیریت، حمایت و ارتقا داده شود چرا که نقش پررنگی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کالای قاچاق داشته و عدم حمایت از شهرستان نایین، استان‌های هم جوار را آسیب پذیر می‌کند.

وی افزود:نقش شهرستان نایین در برقراری امنیت کل کشور قابل دفاع است و نگاه ویژه و حمایت کشوری باید معطوف به این شهرستان باشد.

سردار معصوم بیگی در پایان از تلاش‌های نیروی انتظامی شهرستان نایین تقدیر و اظهار کرد:مردم شهرستان نایین مظهر نجابت، پاکی و خوبی هستند و نیروی انتظامی شهرستان نایین مثل همیشه در کنار این مردم نجیب میبایست سربازی ولایت و نوکری مردم را در اولویت فکر، ذهن و عملشان قرار دهند.

انتهای پیام/م

 

نقش شهرستان نایین در برقراری امنیت کل کشور قابل دفاع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.