فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:پلیس اصفهان، با همکاری پلیس استان سیستان و بلوچستان یک تن مواد افیونی که توسط یک دستگاه سواری پژو حمل می‌شد را کشف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان،  گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی وتخصصی، از انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی در منطقه ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان باخبر و موضوع بلافاصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان، اطلاع رسانی شد.

وی افزود: یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر پس از برنامه ریزی لازم موفق به شناسایی سواری پژو حامل محموله افیونی شده و وارد عمل شدند، ابتدا راننده خودرو به دستور ایست ماموران توجهی نکرد و متواری شد و  خودرو و محموله را به آتش کشید.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: ماموران در اقدامی سریع آتش را مهار و موفق شدند، ۹۶۰ کیلو و ۷۰۰ گرم سوخته تریاک و ۳۹ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک از این خودرو کشف کنند.

سردار معصوم بیگی در پایان از دستگیری یک سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و ادامه داد: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را به کار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح‌های مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ به طور مستمر ادامه دارد.


انتهای پیام/ی



راننده‌ای که بار افیون را به آتش کشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.