کشتی گیر گیلانی مدال برنز مسابقات بین المللی ترکیه را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نقی هدایتی، رئیس هیات کشتی استان گیلان گفت: مهدی احدی زناب، کشتی گیر گیلانی موفق به کسب مدال برنز مسابقات بین المللی جام پیروزی ترکیه شد.

وی با بیان اینکه این کشتی گیر گیلانی در رشته کشتی فرنگی و در وزن ۴۵ کیلوگرم موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز در مسابقات ترکیه شده است.

افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات در رده سنی نوجوانان، در وزن ۴۵ کیلوگرم مهدی احدی زناب در دور نخست مقابل کشتی گیری از کشور میزبان شکست خورد، اما با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، وی به گروه بازنده‌ها رفت.

رئیس هیات کشتی گیلان اظهار داشت: احدی در ادامه رقابت‌ها مقابل حریف قزاقستانی پیروز و راهی دیدار رده بندی شد که در این مرحله با عبور از سد کشتی گیری از کشور ترکیه به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

هدایتی با اشاره به اینکه فربد سیرتی دیگر کشتی گیر استان گیلان نیز در وزن ۵۵ کیلوگرم، به همراه تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در مسابقات بین المللی جام پیرزوی ترکیه حضور داشت، گفت: محمد کاظمی از این استان نیز به عنوان یکی از مربیان تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به همراه این تیم در رقابت‌های بین المللی جام پیروزی ترکیه حضور داشت.

وی تصریح کرد: مسابقات کشتی بین المللی جام پیروزی ترکیه از روز ۲۲ فروردین ماه در شهر آنتالیا با حضور زبده‌ترین کشتی گیران کشور‌های مختلف جهان به مدت ۳ روز برگزار شد.

انتهای پیام/ع

مدال برنز کشتی گیر گیلانی در مسابقات بین المللی ترکیه

برچسب ها: ورزش و جوانان ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.