پیکر‌های ۲ کشتی گیر گیلانی امروز در فومن، زادگاهشان تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پیکر‌های سهیل پرسته و حسن علی نیا - ۲ تن از کشتی گیران گیلانی که در حادثه رانندگی جاده فومن به ماسوله جان باخته بودند، پیش از ظهر امروز با حضور مردم، هیأت‌های ورزشی و سایر ورزش دوستان از خانه کشتی زنده یاد خدابنده لو تشییع و به ترتیب در امامزاده میرزا در گلزار شهدای این شهرستان و وادی چهار باغ فومن به خاک سپرده شد.

در سانحه رانندگی در سه‌راه آبرود جاده ماسوله که بامداد شنبه ۳ فروردین ماه برای کشتی گیران گیلانی رخ داد، سهیل پرسته، قهرمان کشتی ساحلی جوانان جهان و نفر دوم انتخابی تیم ملی جوانان، سید علی موسوی نفر اول مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، حسن علی نیا و جواد قربان زاده قهرمان کشتی استان جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.

مراسم تشییع و تدفین زنده یاد جواد قربان زاده، قهرمان کشتی گیلان دیروز در وادی چهار باغ فومن برگزار شد.

پیکر‌های سید علی موسوی، کشتی گیر گیلانی و برادرش که در این سانحه رانندگی جان باختند، نیز در زادگاهشان نوخاله صومعه سرا به خاک سپرده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران گیلان، درگذشت این کشتی گیران گیلانی را به خانواده هایشان و جامعه ورزش تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومان آرزوی غفران دارد.

انتهای پیام/ع

برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری کشتی گیران گیلانی در فومن

برچسب ها: کشتی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.