مشخصات گوشی Realme 3 Pro فاش شد

اطلاعات فنی و مشخصات گوشی جدید شرکت ریلمی با نام Realme 3 Pro فاش شد.

مشخصات گوشی Realme 3 Pro  فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جزئیاتی جدید از گوشی پرچمدار شرکت ریلمی با نام Realme 3 Pro در فضای مجازی منتشر شده است که مشخصات این تلفن همراه هوشمند را برای طرفداران خود فاش کرد.

گوشی‌های شرکت Realme که مدت زیادی از حضور آن به عنوان یک تولید کننده مستقل در بازار تلفن‌های همراه هوشمند نمی‌گذرد با مجهز شدن به توانایی‌های ویژه توانسته‌اند، موفقیت‌هایی را در فروش بدست آورند. گوشی Realme 3 با استفاده از ویژگی‌های فنی خود به راحتی قادر است تمام نیاز‌های عاشقان بازی‌های موبایلی را فراهم کند و امکان ساعت‌ها بازی با کیفیت و بدون وقفه را در اختیار کاربر خود قرار دهد.

این ویژگی‌های پرچمدار آینده این شرکت که Realme 3 Pro نامیده می‌شود، می‌توان به  امکانات ارتقا یافته‌تر و پیشرفته‌تر از گوشی قبلی این شرکت اشاره کرد. در گوشی Realme 3 Pro کاربر می‌تواند بازی پرطرفدار Fortnite Mobile را با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه بازی کند. این گوشی به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۷۱۰ و ۶ گیگابایت رم مجهز است.

مشخصات گوشی Realme 3 Pro  فاش شد

وجود این پردازنده قوی در Realme 3 Pro پرو توانایی‌های آن را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش داده است و مطمئنا کاربران را از سرعت بالا عملکرد خود در فرآیند‌های مختلف راضی نگه می‌دارد. صفحه نمایش ۶.۳ اینچ FHD، اسکنر اثر انگشت، بلوتوث ۵.۰، WiFi 5GHz و باتری با ظرفیت ۳۹۶۰ میلی‌‎آمپر از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است.

سایر اطلاعات منتشر شده از گوشی ریلمی نشان می‌دهد Realme 3 Pro از سیستم عامل اندروید ۹ استفاده می‌کند. با وجود افشا شدن بخش زیادی از اطلاعات این گوشی هنوز کیفیت و توانایی عکس‌برداری آن به طور رسمی اعلام نشده است، ولی شایعات بیانگر مجهز شدن Realme 3 Pro به دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین دوگانه 48MP+5MP در پشت گوشی است. گفتنی است؛ این گوشی در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ به طور رسمی معرفی می‌شود و تا آن زمان باید منتظر بود و دید چگونه علاقمندان به گوشی‌های هوشمند از آن استقبال خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: اولین گوشی با Helio P70 توسط Realme رونمایی شد +تصاویر


انتهای پیام/

Realme 3 Pro قابل رقابت با گوشی‌های برتر جهان

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار