نتیجه آزمایش Galaxy A80 سامسونگ در بنچمارک مشخص شد

انتشار نتیجه آزمایش Galaxy A80 سامسونگ در بنچمارک AnTuTu نشان داد پردازنده این گوشی چه توانایی‌هایی دارد.

نتیجه کار Galaxy A80 سامسونگ در بنچمارک مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی است خبر از تولید گوشی جدید میان‌رده سامسونگ، یعنی Galaxy A80 به گوش می‌رسد. علاوه بر داشتن اولین دوربین چرخشی که روی این گوشی قرار داده شده، به نظر می‌رسد Galaxy A80 اولین گوشی باشد که قرار است با پردازنده Snapdragon 730 ساخت شرکت کوآلکام به بازار عرضه شود. جدیدترین عضو خانواده گوشی‌های سری A سامسونگ برای اولین بار در بنچمارک AnTuTu دیده شده است و نشان داده است که اجزای داخلی آن چه توانایی‌هایی خواهند داشت.

با قرار گرفتن Snapdragon 730 در کنار پردازنده دیگر این گوشی، Adreno 618 موفق شد در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۲۰۷۰۸۲ را کسب کند که توانایی این پردازنده را با Snapdragon 835 و Kirin 970 قابل مقایسه می‌کند. در حالی که Snapdragon 730 به اندازه دو پردازنده پرچمدار دیگر سریع نیست، چیپست پردازنده Galaxy A80 به خاطر مهندسی هشت نانومتری خود، قادر به ذخیره انرژی بیشتری است. پردازنده میان رده جدید Snapdragon 730 دارای شش هسته Kryo 460 است که سرعت پردازش در گوشی تازه‌وارد سامسونگ را به ۲.۲ گیگاهرتز خواهد رساند.

نتیجه کار Galaxy A80 سامسونگ در بنچمارک مشخص شد

سامسونگ Galaxy A80 با یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از جنس Super AMOLED تولید خواهد شد و دوربین کشویی آن که قرار است چرخان هم باشد، دوگانه و دارای قدرت ۴۸ و ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و در کنار این دو دوربین یک سنسور ToF هم در نظر گرفته خواهد شد. این گوشی همچنین دارای حافظه رم ۸ گیگابایتی خواهد بود و حافظه ذخیره‌سازی آن بدون داشتن قابلیت ارتقا از طریق حافظه خارجی، ۱۲۸ گیگابایت است. باتری Galaxy A80 دارای ظرفیت ۳ هزار و ۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از فناوری جدید شارژ سریع ۲۵ واتی سامسونگ پشتیبانی می‌کند. در ضمن، با توجه به کمبود بلندگو‌های فیزیکی در این تلفن همراه هوشمند از فناوری صدای صفحه نمایش که نظیر آن در LG G8 Thin Q وجود دارد، استفاده شده است. قیمت این گوشی ۷۳۰ دلار تخمین زده شده است و فروش آن از ۲۹ می‌آغاز خواهد شد.

رویداد ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ سامسونگ به صورت هم زمان در شهر‌های بانکوک در آسیا، میلان در اروپا و سائوپائولو در آمریکا جنوبی برگزار شد و این گوشی همراه با یک مدل پایین‌تر از خود، یعنی Galaxy A70 معرفی شد.


بیشتر بخوانید: سامسونگ از گوشی گلکسی A20e رونمایی کرد +تصاویر


انتهای پیام/

Galaxy A80 توانایی خود را رو کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار