رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل و اعتراف آن‌ها به ۵ میلیارد ریال اموال به سرقت رفته از منازل شهروندان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سعید سلیمیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان"با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساکن در غرب شهر اصفهان، مبنی بر سرقت از منازل آنان بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان، بلافاصله تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز کرده و با انجام یک سری اقدامات علمی و پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای که اقدام به سرقت از منازل شاکیان کرده بودند شدند

وی ادامه داد: کارآگاهن پس از شناسایی هویت سارقان با طرح ریزی یک عملیات منسجم طی هماهنگی با مقام قضایی هر ۲ متهم این پرونده را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به ۴ فقره سرقت اعتراف کردند گفت: برابر ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان ۵ میلیارد ریال است که شامل طلاجات، وجوه نقد، لوازم صوتی و تصویری می‌شود.

سرهنگ سلیمیان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با رعایت برخی نکات ایمنی فرصت‌های ارتکاب جرم را از مجرمان بگیرند اظهار داشت: به مردم توصیه می‌کنیم از وسائل ایمنی منزل از قبیل نرده و دزدگیر و... استفاده کنند، قفل درب ورودی منزل را به حفاظ توپی مجهز کرده به نحوی که خارج از درب قرار نگیرد واز درب‌های آکاردئونی و ضد سرقت برای آپارتمان‌ها استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان باید پنجره‌های مشرف به کوچه خود را به حفاظ و نرده مجهز کرده، درب بالکن و پشت بام را به قفل‌های مطمئن و حفاظ مجهز و در صورت مشاهده افراد یا خودرو‌های مشکوک که بصورت بی هدف و با چند سرنشین مبادرت به دیدزنی از منزل می‌کنند را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

 

دستگیری سارقان حرفه ای منزل

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار