رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: با هدف حضور حداکثری هواداران تیم ایرانجوان و فوتبال دوستان در ورزشگاه، تماشای دیدار تیم ایرانجوان و شهرداری بم رایگان شد.

تماشای دیدار ایرانجوان بوشهر و شهرداری بم رایگان شد/سازمان لیگ هنوز نظر قطعی تعداد تیم‌های سقوطی ندادهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،محمد نجفی گفت: سال‌های متمادی است که روز‌های تلخ قرار گرفتن در پیچ و خم سقوط تیم ایرانجوان را تهدید می‌کند.

 وی بیان کرد: با این حال هنوز فرصت بقا برای ایرانجوان وجود دارد که در این زمینه باید دودستگی و نفاق پایان یابد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر ادامه داد: با مجموعه ایرانجوان  تماس‌هایی حاصل شده که سقوط این تیم قطعی نیست و باید بازی با شهرداری بم جدی گرفته شود.

نجفی گفت: در زمینه زمین چمن همکاری‌های لازم با ایرانجوان صورت می‌گیرد تا آن‌ها بدون دغدغه زمین تمرین، برابر حریف خود ظاهر شود.

سرپرست ایرانجوان بوشهر نیز گفت: ازهواداران انتظار است با اتحاد وهمدلی در بازی چهارشنبه تیم محبوب خود را تنها نگذارند.

عطا وزیری افزود: این بازی یک دیدار حساس و حیاتی برای ایرانجوان است که با برد یک بر صفر نیز احتمال بقا ایرانجوان بوشهر فراهم می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه تیم‌های نفت تهران و سیاه جامگان در لیگ یک حضور پیدا نکردند سقوط آن‌ها به لیگ دسته سه براساس اعلام مسئولان سازمان لیگ قطعی است که این مهم زمینه امیدواری برای بقا ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته دو را فراهم کرده است.

ایرانجوان بوشهر اکنون با ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم گروه الف لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد. از این گروه ۱۳ تیمی دو تیم پایانی جدول به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند.

سازمان لیگ در زمینه تعداد تیم‌های سقوطی لیگ دو تاکنون نظر قطعی خود را اعلام نکرده است.

انتهای پیام/م

تماشای دیدار ایرانجوان بوشهر و شهرداری بم رایگان شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.