شهردار اصفهان گفت:شهرداری اصفهان از همان ابتدا نیروها و تجهیزات خود را به استان‌های لرستان و خوزستان اعزام کرد و تا حد امکان و توان خدمت‌رسانی خوبی در مناطق سیل‌زده انجام داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان صبح امروز  در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: بارش‌های شدید در اصفهان به خصوص در برخی استان‌ها حوادث تلخی را به وجود آورد که برای همدردی و کمک‌رسانی به آنها، شهرداری اصفهان از همان ابتدا نیرو‌ها و تجهیزات خود را به استان‌های لرستان و خوزستان اعزام کرد و تا حد امکان و توان خدمت‌رسانی خوبی در مناطق سیل‌زده انجام داد.

وی با بیان اینکه از امروز تمام فرهنگسرا‌ها و ورزشگاه‌های شهرداری برای جمع آوری کمک‌های مردم به هموطنان مناطق سیل‌زده آماده شده است، تاکید کرد: شهرداری اصفهان با محوریت مردم و تشکل‌ها، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و برای مناطق سیل‌زده ارسال خواهد کرد و امیدوارم همه مردم با اهداء کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود بتوانند به مردمی که اکنون در سیل گرفتار شدند، یاری‌رسانی کنند.

شهردار اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان همچنین برخی اقدامات و خدمات جدید را جایگزین جشن‌های «هفته فرهنگی اصفهان» که از سوم تا نهم اردیبهشت ماه هر سال برگزار می‌شود جایگزین شد تا از این طریق شعار «همدردی برای ایران» و همکاری با مردم خوزستان، خرم آباد و سایر نقاط سیل‌زده را تحقق بخشیم.

نوروزی با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان در نوروز ۹۸، خاطرنشان کرد: نوروز امسال شهرداری اصفهان با برنامه‌های متنوع، ایجاد فضا‌های بسیار زیبا در تمام مناطق شهر و ارایه خدمات خوب توانست علاوه بر فراهم کردن رضایت شهروندان، رضایت میهمانانی که به اصفهان سفر کرده بودند را نیز جلب کند.

انتهای پیام/م

 

صحبتهای شهردار اصفهان درباره عملکرد این نهاد درایام نوروزو سیل اخیر

برچسب ها: شهرداری ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.