به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین امیری جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان در آیین تقدیر از تلاشگران ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: فعالیتهای ستاد خدمات سفر در سه مرحله برنامه ریزی و هماهنگی، آماده سازی شهر برای پذیرش مسافران و گردشگران در بخشهای مختلف و هدایت و اسکان مسافران نوروزی تقسیم شد.
وی تصریح کرد: سیاست شهرداری برای اسکان مسافران نوروزی به ترتیب هتلها و مهمانپذیرها، ظرفیتهای آموزش و پرورش، دانشگاه، منازل استیجاری، سالنهای ورزشی و در نهایت باغ فدک بود.
امیری با بیان اینکه در مجموع یک میلیون و ۲۵۸ هزار نفر در شهر اصفهان اسکان داده شد، اضافه کرد: این آمار نسبت به سالهای گذشته با وجود شرایط موجود آب و هوایی رشد ۵ درصدی را نشان میدهد. همه بخش ها، ارگان ها، سازمانها و نهادهای مرتبط با حمایت خود باعث شدند سرویس دهی خوبی به مسافران در ایام نوروز انجام گیرد.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: نزدیک به ۷۵۰ هزار نفر نیز از مراکز گردشگری شهرداری بازدید به عمل آورند که رقم قابل توجهی است. علاوه بر این موضوع سطح رضایتمندی مسافران توسط یک گروه دانشگاهی انجام شد که نتایج آن رشد ۷ درصدی رضایتمندی مسافران نسبت به سال گذشته را نشان میدهد. در سال گذشته این رقم حدود ۷۵ درصد و در سال جاری ۸۲ درصد رضایت مسافران نوروزی در اصفهان حاصل شد.
وی با بیان اینکه در همه بخشها مسافران از وضعیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان رضایت داشتند، اضافه کرد: در موضوعات امنیتی و انتظامی و نظافت شهر با رضایت ۹۷ درصدی، در بخش ترافیکی ۸۰ درصدی و در بخشهای دیگر نیز با رضایت بالای مردم مواجه بودیم.
امیری گفت: لازم است نسبت به کمبودهای سال جاری نیز از هم اکنون برای سال آینده برنامه ریزی کنیم تا سال آینده با مشکلات کمتری مواجه باشیم.
انتهای پیام/م