شهردار ناحیه 1 منطقه 21 گفت: به وضعیت نظافت باغچه ها و فضای سبز بلوار گلها حد فاصل بزرگراه لشگری تا فتح رسیدگی شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،‌سایر نکوفال افزود: در این اقدام طی هفته گذشته به همت عوامل فضای سبز ناحیه یک به وضعیت نظافت باغچه های بلوار گلها حدفاصل بزرگراه لشگری تا فتح رسیدگی گردید و ضمن جمع آوری زباله ها و زواید موجود در باغچه ها عملیات کندو کوب به اجرا در آمد.

*لایروبی انهار خیابان خسرو پرویز

وی بیان کرد: به همت خدمات شهری ناحیه انهار خیابان خسروپرویز و فرعی های آن لایروبی و شستشو شد که هدف از این اقدام حفظ پاکیزگی محیط و جلوگیری از آب گرفتگی معابر به هنگام بارندگی است.

*برگزاری کلاس آموزشی در سرای محله یاس

نکوفال در ادامه گفت: کلاس آموزشی پرورش قارچ در این سرای محله برگزار شد و بانوان علاقمند به پرورش قارچ در منزل از سخنان کارشناس در این زمینه بهره مند شدند.

*اعزام بانوان ناحیه به ارتفاعات دارآباد

وی بیان کرد: به همت واحد ورزش 43 تن از بانوان محله یک به ارتفاعات دارآباد اعزام که هدف از این اقدام ایجاد روحیه نشاط و شادابی و همچنین پرکردن اوقات فراغت بانوان است.

*معاون ناحیه میزبان شهرداران مدارس بود

شهردار ناحیه یک منطقه 21 اذعان کرد: در این دیدار شهرداران مدارس به بیان مطالب و نقطه نظرات خود پرداختند و از سخنان معاون ناحیه بهره مند شدند و در پایان این دیدار هدایایی به رسم یادبور از سوی شهرداران تقدیم شهرداران مدارس شد.

*برپایی ایستگاه تفریحی در شهرک هواپیما

نکوفال اذعان کرد: در ادامه روند برپایی ایستگاه های تفریحی در سطح ناحیه یک ایستگاه تفریحی با حضور 38 تن از بانوان علاقمند در شهرک هواپیمایی برگزار و بانوان به رقابت پرداختند و در پایان به نفرات برتر از سوی اداره ورزش جوایزی اهدا شد.

*اعزام بانوان به ارتفاعات پارک جمشیدیه

وی خاطر نشان کرد: به منظور ترویج فرهنگ پیاده روی و ایجاد اوقات فراغت برای شهروندان 35 تن از بانوان محله تهرانسر غربی به ارتفاعات جمشیدیه اعزام شدند و ساعتی را در دل طبیعت گذراندند./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.