نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با سه تن از پاسداران و جانبازان بوشهری به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری به مناسبت سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار و سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، با حضور در منزل جانباز مدافع حرم مسعود محمدی، عبدالرضا مطاف پاسدار پیشکسوت و طالب حیاوی جانباز بمباران نیروگاه اتمی بوشهر در جنگ تحمیلی، با آنان دیدار و گفتگو کرد.

وی همچنین با اهدا لوح سپاس از این افراد تجلیل کرد.

اجرای طرح علمدار به مناسبت روز جانباز

در همین حال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: هر سال به مناسبت روز جانباز در قالب طرح علمداران حماسه با جانبازان دیدار می‌کنیم.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری با اشاره به اینکه استان بوشهر بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ جانباز ۵ درصد به بالا دارد، افزود: همه ایثارگران زیرپوشش بیمه درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند به استثنای ایثارگرانی که در نیرو‌های مسلح مشغول به کار هستند.

وی ارائه تسهیلات ۷۵ میلیون تومانی را یکی از خدمات ارائه شده به ایثارگران دانست و ادامه داد: سالانه ۷۰۰ سهمیه به استان تعلق می‌گیرد و هم اکنون سه هزار نفر در نوبت دریافت این وام هستند.

حجت الاسلام تشکری، اختصاص سهمیه ۲۵ درصدی استخدامی در دستگاه‌های اجرایی برای ایثارگران از طریق آزمون استخدامی، و پرداخت شهریه دانشجویی فرزندان جانبازان ۲۵ درصد به بالا از دیگر خدمات ارائه شده به جامعه ایثارگری عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

دیدار با جانبازان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.