نظرپور گفت: قرار است عدم پرداخت خزانه در تخصیص ارسالی آخر سال ۹۷ سازمان برنامه و بودجه از محل ذخیره ارزی ۹۷ پرداخت شود.

۹۰ درصد؛ میانگین دریافتی اعتبار ابلاغی دانشگاه‌ها در سال ۹۷/ پرداخت باقیمانده تخصیص از بودجه ۹۸به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم درباره تخصیص سازمان برنامه و بودجه و پرداختی‌های خزانه به دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری، اظهار کرد: مقرر شده است عدم پرداخت خزانه در تخصیص ارسالی آخر سال ۹۷ سازمان برنامه و بودجه از محل ذخیره ارزی ۹۷ پرداخت شود. با این پرداخت، متوسط دریافتی دانشگاه‌ها به حدود ۹۰ درصد اعتبار ابلاغی سال ۹۷ می‌رسد.

به گفته معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، باقیمانده تخصیص تا ۱۰۰ درصد به صورت تنخواه از اعتبار سال ۹۸ پرداخت خواهد شد.

تلاش می‌کنیم تنخواه دریافتی سال جاری خارج از اعتبار ابلاغی سال ۹۸ باشد

وی بیان کرد: همه هماهنگی‌ها صورت می‌گیرد تا تنخواه دریافتی در سال جاری خارج از اعتبار ابلاغی سال ۹۸ منظور شود.

نظرپور اظهار کرد: درباره مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری هم مقرر شد تا عدم پرداختی خزانه در انتهای سال ۹۷ به تخصیص‌های ارسالی سازمان برنامه از محل صندوق ذخیره ارزی پرداخت شود.

وی گفت: در صورتی که این پرداخت اقدام شود به طور متوسط دریافتی مراکز پژوهشی از بودجه ابلاغی سال ۹۷ معادل۸۶،۶۰ درصد و پارک‌های علم و فناوری هم معادل ۸۷،۴۱۱ درصد می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار