مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امسال با وجود مشکلات اقتصادی جامعه، شاهد رشد ۳۰ درصدی زائرین راهیان نور بودیم و حضور جوانان پررنگ‌تر از سال‌های قبل بود.

رشد ۳۰ درصدی اعزام زائران راهیان نور در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله نیکخواه؛ مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان در رابطه با اردو‌های راهیان نور در سال جاری گفت: امسال بیش از سیزده هزار بسیجی خواهر و برادر در سه بخش دانش آموزی و دانشجویی و محلات در قالب ۸۵ دستگاه اتوبوس از یادمان‌های مختلف عملیاتی بازدید کردند.

وی افزود: اعزام کاروان‌های دانش آموزی از تاریخ ۲۹ مهر ماه ۹۷ آغاز و در تاریخ ۳۰ آذر ۹۷ به اتمام رسید و همچنین در بخش دانشجویی از تاریخ ۱۲ اسفند ۹۷ تا ۲۶ اسفند ۹۷ در بخش محلات هم از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۷ اعزام شروع و تا ۱۴ فروردین ۹۸ اعزام کاروان‌ها انجام شد.

نیکخواه از رشد ۳۰ درصدی زائران راهیان نور در سال ۹۸ خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال با وجود مشکلات اقتصادی جامعه، شاهد رشد ۳۰ درصدی زائرین راهیان نور بودیم و حضور جوانان هم در بخش زائرین و هم در بخش خادمین پررنگ‌تر از سال‌های قبل بود. جوانان بیش از ۷۰ درصد از اعزام‌های ما را به خود اختصاص دادند و در این زمینه ادارت و نهاد‌ها تعامل خوبی با ما داشتند.

وی افزود: جا دارد از آموزش پرورش، استانداری و آموزش عالی استان کرمان تشکر و قدر دانی کنیم که با وجود مشکلات اقتصادی همکاری بسیار خوبی داشتند و همچنین ازمرکز صدا و سیمای استان که با پوشش اخبار راهیان نور ما را یاری کردند تقدیر می‌کنیم با توجه به وقوع سیل و حوادث پیش آمده، اعزام به مناطق عملیاتی از قرارگاه مرکزی به مدت دو روز در روز‌های ششم و هفتم فرودین ماه لغو شد، ولی ما بقی اعزام‌ها در موعد مقرر برگزار شد.

انتهای پیام/س

حضور جوانان پررنگ‌تر از سال‌های قبل  در  اردوی راهیان نور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار