معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی و برخاسته از بطن مردم است و در واقع همه ملت ایران عضو این تشکیلات عظیم و مدافع ارزش‌های والای نظام هستند.

سپاه پاسداران یک نیروی عظیم مردمی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حشمت الله رضایی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی راهپپمایی در حمایت از سپاه پاسداران بعد از اقامه نماز جمعه این هفته قصرشیرین  گفت: موضع گیری غلط آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخلاف قواعد بین المللی است، زیرا سپاه پاسداران یک نیروی عظیم مردمی است.

وی اظهار کرد: ما وظیفه داریم نسبت به تصمیمی که استکبار علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای قراردادن این تشکیلات معنوی در لیست تروریست‌ها گرفته، یک اقدام ارزشی و در خورشان نظام والای اسلامی و حمایت از سپاه پاسداران داشته باشیم از این رو فردا در سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی همراه و همگام با سایر هم وطنانمان، حمایت همه جانبه خود را از پاسداران اعلام می‌کنیم.

معاون فرماندار قصرشیرین گفت: سپاه پاسداران از ابتدای تاسیس تاکنون برای دفاع از اسلام و نظام و این کیان اسلامی رشادت‌های شماری داشته و همواره در تمامی عرصه‌های مختلف نیز پیش قراول خدمت و کمک رسانی و مشارکت فعالانه بوده است از این رو این تصمیم نابخردانه استکبار علیه سپاه پاسداران به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

رضایی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همواره مدافع مظلومان جهان بوده و به حمایت از ملت‌های مظلوم بپاخاسته و در برابر استکبار ایستاده است و همواره در مسیر روبه جلوی خود با تمام توان برای دفاع از دین و نظام و حمایت از مظلومان جهان تلاش می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی همواره در برابر ظالمان ایستادگی کرده، گفت: خروج ترامپ از برجام نشان از ضعف آمریکای جهان خوار است و این اقدام‌ها هیچ گاه خللی در اراده آهنین ملت ایران به وجود نمی‌آورد و مردم و مسئولان و نیرو‌های مسلح نیز رو به روز با اتحاد و انسجام بیش از پیش برای پیشرفت این نظام الهی تلاش خواهند کرد.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

جمهوری اسلامی ایران همواره مدافع مظلومان جهان بوده است 

برچسب ها: سپاه ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.