طی مراسمی امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان هرسین با کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان اعلام همبستگی و تجدید میثاق نمودند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین گفت : با زعامت مقام معظم رهبری زوایای پنهان سیاست‌های آمریکا همواره بر ما روشن بوده است.

وی گفت : از موقع سرکار آمدن رئیس جمهور دیوانه آمریکا سناریو‌های مختلفی در سطح جهان بر علیه جمهوری اسلامی انجام داده است که از جمله آن پاره کردن برجام بود و در جدید‌ترین اقدام خود نیرو‌های نظامی و امنیتی رسمی یک کشور را تروریست اعلام کرده است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر رفتار ما قرآنی و به استناد اسلام ناب محمدی باشد قطعا توطئه دشمنان نتیجه نخواهد داد.

شاه آبادی افزود : امروز همه در کشور بپاخواسته اند و خود را پاسدار می‌نامند و این خواست خداوند است که توطئه دشمنان باعث وحدت، همدلی و تقویت نظام شده است.

وی افزود : ما و مردم خود را از عزیزان سبز پوش سپاه جدا نمی‌دانیم و به همه دنیا اعلام میکنیم که همه مردم ایران پاسداراند و این اتحاد و همدلی حتی در بین کارتل‌های تبلیغاتی غرب بسیار نمود داشت.

 حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین طی سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی تنها نظامی است که قوانین آن بر اساس اسلام پیش میرود.

وی گفت : تحریم‌ها بر سپاه هیچ ضرری وارد نمیکند بلکه روز به روز تقویت میشود و این آمریکایی‌ها هستند که ضرر میکنند.

اجرایی افزود : باید در فضای مجازی آگاهی بدهیم و نسل‌های جدید را با دستاورد‌های سپاه بیشتر آشنا کنیم.

وی افزود : سپاه نیروی مقتدر ما است.

 محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضار و تبریک اعیاد شعبانیه طی سخنانی بیان داشت: از افتخارات سپاه خادم بودن مردم است.

وی گفت : از مهمترین دلائل دشمنی آمریکا با سپاه اقتدار آن است.

محمدی افزود : پشتیبانی مردم از سپاه موجب هراس آمریکا شده است.

وی افزود : ما نگران نیستیم و این توطئه‌ها بر اقتدار سپاه تاثیر گذار نخواهد بود.

محمدی افزود : امروز روز تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های والای آنان است .

 

 

انتهای پیام/د

زوایای پنهان سیاست‌های آمریکا همواره بر ما روشن بوده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.