پرفروش‌ترین عناوین ماه مارس کنسول PS4 معرفی شدند

عناوین The Division 2 و MLB The Show 19 بالاترین فروش نسخه دیجیتالی را در ماه مارس برای کنسول PS4 کسب کرده‌اند.

پرفروش‌ترین عناوین ماه مارس کنسول PS4 معرفی شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برترین عناوین دانلود شده از فروشگاه پلی استیشن در ماه مارس اعلام شدند که در این میان عنوان The Division 2 که عنوانی در سبک شوتر است توانست بالاترین میزان فروش را در این فروشگاه بدست آورد.

طبق اعلام پلی استیشن بلاگ عنوان The Division 2 بالاترین تعداد دانلود را در ماه مارس داشته که بیشترین میزان دانلود این عنوان از کشور انگلستان بوده است. اما همین انتظار هم از این عنوان شوتر می‌رفت، چرا که در زمان عرضه این عنوان، بازی هم رده و هم سطحی با آن وجود نداشت و عملا گیمر‌های سبک شوتر ملزم به خرید و دریافت این عنوان شدند، اما نباید حق گذشت و داستان این عنوان را در نظر نگرفت.

نسخه اول این عنوان درباره شیوع ویروسی بود که مردم شهر را درگیر خود کرده بود و مردم درگیر مبارزه با این ویروس بودند و هدف گیمر در آن نسخه مبارزه با افرادی بود که باعث شیوع بیشتر این ویروس در شهر می‌شدند. اما نسخه دوم این سری درباره متحد شدن همان مردم مبتلا به ویروس ، برای بازسازی شهر و مقاومت دربرابر مشکلات پیش آمده است.

پرفروش‌ترین عناوین ماه مارس کنسول PS4 معرفی شدند
اما رتبه بعدی در تعداد دانلود را عنوان MLB The Show 19 به خود اختصاص داده است. این بازی در سبک ورزشی ساخته شده و ورزش بیس بال را برای گیمر شبیه سازی می‌کند. رتبه سوم در فهرست پر فروش‌ها به عنوان Sekiro: Shadows Die که توسط استودیو Activision’s ساخته شده است تعلق دارد، این عنوان در اعلام قبلی پلی استیشن بلاگ نیز در همین رتبه قرار داشت و برای دومین بار توانست رتبه فروش سوم را در میان عناوین پلی استیشن ۴ کسب کند. عنوان Sekiro: Shadows Die در سبک اکشن و ماجراجویی ساخته شده است و روایتگر برخی حوادث خیالی در کشور ژاپن است.

رتبه چهارم به عنوان Devil May Cry 5 تعلق دارد که توسط شرکت Capcom ساخته شده است. عنوان Devil May Cry 5 در سبک اکشن سوم شخص ساخته شده که در ادامه نسخه قبلی خود و پس از ۱۰ سال از انتشار آن عرضه شد. این بازی روایتگر مبارزاتی خیالی در شهر‌های خیالی است.

پرفروش‌ترین عناوین ماه مارس کنسول PS4 معرفی شدند
اما پنجمین و عجیب‌ترین رتبه این فهرست به عنوان GTA V تعلق دارد که با وجود گذشت ۶ سال از عمرش هنوز در ۵ عنوان برتر کنسول PS4 جای دارد و به فروش می‌رسد. این عنوان در سبک اکشن و جهان باز و توسط شرکت راک استار ساخته شده است و برای کنسول‌های PS3، PS4، Xbox 360، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس است.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Redemption 2 منتشر شد 


انتهای پیام/

شرکت سونی پرفروش‌ترین عناوین PS4 در ماه مارس را معرفی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار