به مناسبت اعیاد شعبانیه، همایش پیاده روی خانوادگی در روستای ده زیار کرمان برگزار می‌شود.

همایش پیاده روی خانوادگی در ده زیار کرمان برگزار می‌شود رضا رفیع زاده رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: همایش پیاده روی خانوادگی در روستای ده زیار از توابع بخش چترود با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش به مناسبت اعیاد شعبانیه و با همکاری هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار انجام می‌شود، افزود: همایش پیاده روی خانوادگی روستای ده زیار جمعه ۲۳ فروردین جاری از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح از مقابل سقاخانه و دارالشفای حضرت ابوالفضل (ع) این روستا برگزار می‌شود.

رفیع زاده با بیان اینکه همایش پیاده روی خانوادگی در ده زیار با حضور عشرت کردستانی پرچمدار ایران در رقابت های پارااُلمپیک ریو همراه است، تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این همایش مسابقات طناب کشی جوانان این روستا نیز برگزار می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان هدف از برگزاری این همایش را همگانی کردن ورزش در جامعه و ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین مردم عنوان کرد و یادآور شد: در این همایش به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/س

همایش پیاده روی خانوادگی در روستای ده زیار کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار