دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی گفت: رفتار منافقانه واشنگتن در طول ۴۰ سال گذشته با مردم ایران غیر قابل انکار است.

آمریکا با ملت، انقلاب و فرهنگ ایران مشکل اساسی داردعلیرضا متانی دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی در گفتوگو با خبرنگار احزاب و تشکلهایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: رفتار منافقانه آمریکا در طول ۴۰ سال گذشته بسیار مشهود و غیر قابل انکار است؛ چراکه آن‌ها با مردم، انقلاب و فرهنگ ایران مشکل اساسی دارند.

وی با اشاره به ضرب المثلی قدیمی با این عنوان که همچنان که تو را در آغوش می‌گیرد طناب دارت را می‌بافد، مطرح کرد: این مثال کاملا برازنده واشنگتن است چرا که در کنار ابراز همدردی برای ملت سیل زده ما حساب‌های کمک‌های مردمی را مسدود می‌کند.

متانی با بیان این که نمک نشناسی و نمکدان شکست از سیره صهیونیست و آمریکا است، تصریح کرد: واشنگتن ریشه در یهودیت و صهیونیست دارد لذا این سیره کاخ سفید قابل تغییر نیست و کسانی که به آمریکا دل بستند و فریبشان را خوردند در خواب گران به سر می‌برند.

دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی گفت: واشنگتن هیچ وقت با ملت ایران سر سازش نخواهد داشت مگر اینکه بردگی آن‌ها را کنند، اما آن‌ها این آرزو را به گور خواهند برد که مردم ما تن به این خفت دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار