فرماندار سبزوار گفت: عملیات اجرایی ساخت ساختمان و ایستگاه راه آهن سبزوار با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال طی هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،احمد برادران فرماندار سبزوار در نخستین نشست شورای اداری شهرستان سبزوار در سال ۱۳۹۸ گفت: با وجود دو شهرک صنعتی و ایجاد زیر ساخت‌های نواحی صنعتی در این شهرستان، مسیر رونق تولید آماده شده است.

وی با اشاره به این که اتحاد ملی، طرح جنگ اقتصادی دشمن را با شکست مواجه کرده است تصریح کرد: تحقق شعار رونق تولید منجر به خودکفایی و کاهش آثار تحریم دشمنان می‌شود.

فرماندار سبزوار گفت: کارگروه‌های ویژه رونق تولید در بخش‌های صنعت، کشاورزی، دامپروری و گردشگری شهرستان سبزوار تشکیل شده است.

برادران با اشاره به اینکه از مهمترین دغدغه‌های اقتصاد مقاومتی موضوع اشتغال و تولید است افزود: با توجه به رویکرد مقام معظم رهبری، دولت و استاندار خراسان رضوی از ابتدای امسال پنج نشست با ۲۳ سرمایه گذار در حوزه تولید و توجه به زیرساخت‌های آن در شهرستان سبزوار برگزار و مشکلات آن‌ها برطرف شده است.

وی با اشاره به این که تکمیل طرح راه آهن شهرستان سبزوار از مطالبات مردمی است اظهار داشت: عملیات اجرایی ساخت ساختمان و ایستگاه راه آهن سبزوار با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال طی هفته آینده آغاز می‌شود.


انتهای پیام//آ. ح



مهمترین دغدغه‌های اقتصاد مقاومتی موضوع اشتغال و تولید است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.