مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از افزایش ۱۸ درصدی مسافران خارجی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: در ستاد خدمات سفر سال‌جاری شاهد افزایش ۱۸ درصدی مسافران خارجی بودیم و این مورد در میزان بازدید از موزه‌های استان کاملا محسوس بود.

وی با اشاره به برنامه‌های سال‌جاری در حوزه گردشگری در سطح استان اردبیل، اضافه کرد: افزایش هتل‌های ۵ ستاره در استان و توسعه گردشگری روستایی از جمله برنامه‌های مهم ما در سال‌جاری است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: استفاده از ظرفیت مراکز درمانی، آبدرمانی‌ها و آموزش کادر پزشکی در این حوزه نیز از جمله برنامه‌های ویژه برای توسعه گردشگری سلامت در سال‌جاری است.

فلاحی اظهار کرد: ستاد خدمات سفر در سال‌جاری به صورت دایمی در محل نگارخانه خطایی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی گفت: گردشگری به عنوان محور اول توسعه استان نیازمند یک ستاد دایمی در سطح استان است به همین دلیل این ستاد در طول ایام سال به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه نوروز امسال با کاهش مسافر در تعطیلات نوروزی مواجه بودیم، تصریح کرد: امسال در ستاد خدمات سفر آمارگیری با نهایت حساسیت نسبت به سال‌های گذشته انجام شد.

انتهای پیام/ح

افزایش هتل‌های ۵ ستاره در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.