از زمانی که "حمیدیه"به عنوان شهر مورد حمایت استان کرمان در خصوص سیل اخیر شناخته شد، موجی از خاطرات گذشته برای رزمندگان کرمانی از آن شهر زنده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، "حمیدیه" از شهر‌هایی بود که بسیاری رزمندگان استان کرمان در بدو ورود به اهواز در آن اسکان داده می‌شدند و از آنجا به سایر اردوگاه‌ها از جمله اردوگاه‌های لشکر ثارالله و دیگر یگان‌ها اعزام می‌شدند.

آن روز‌ها انتقال مرتب نیرو با قطار و یا هواپیما‌های سی ۱۳۰ و تکاپوی رزمندگان در حمیدیه برای تعیین یگان محل حضور در جنگ شور و هیجان عجیبی ایجاد می‌کرد.

اما این روزها، پس از وقوع سیل، حضور دوباره کرمانی‌ها در "حمیدیه"یادآور خاطرات زمان جنگ در این شهر شده است، به ویژه آنکه سردار سلیمانی فرمانده آن روز‌های کرمانی‌ها در منطقه حضور دارد و بچه‌های لشکر نیز در قالب ستاد بحران عملیات کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل را هدایت می‌کنند.

یادآور می شود: استان کرمان به عنوان معین شهرستان سیل زده "حمیدیه" انتخاب شده است و هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای امدادی و مدیران استان به منظور کمک به سیل زدگان در حمیدیه اهواز مستقر شده اند.

انتهای پیام/ب

کمک رسانی کرمانی ها در شهرستان سیل زده "حمیدیه"

 

برچسب ها: مدیریت بحران ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار