پیگیری‌های مطالبات ومشکلات مردم شهرستان دالاهو وبخش گهواره در دیدار فرماندار دالاهو وبخشدار گهواره با مدیران استانی انجام شد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،دیدار‌های حیدری فرماندار شهرستان دالاهو و سلیمی بخشدار گهواره با جمعی از مقامات و مدیران کل استانی به منظور پیگیری مشکلات شهرستان انجام شد .

قادری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان " در این دیدار با نگاه بر پتانسیل فرهنگی و تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان مقررگردید با تشکیل کارگروه گردشگری در شهرستان تصمیمات و اقدامات لازم پیرامون این قابلیت‌ها با هدف زمینه سازی برای جذب بیشتر گردشگر اتخاذ گردد.

در دیدار بعدی با امیری مدیرکل جدید صدا و سیما مرکز کرمانشاه بر معرفی هرچه بیشتر همه توانمندی‌های شهرستان دالاهو بویژه بخش جاذبه‌های صنایع دستی، آثار فرهنگی و تاریخی و نیز جذابیت‌های طبیعی تاکید شد و ضرورت پیگیری برای استقرار دفتر خبری در شهرستان دالاهو مورد توجه قرار گرفت.

در سومین دیدار با دکتر محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و دکتر ایمانی معاون دانشگاه، تسریع در انجام امور اداری بیماستان دالاهو و بازسازی هرچه زودتر بستر درمان با اعمال مقررات ترک تشریفات مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر پیگیری‌های آن تاکید ویژه گردید.

در آخرین دیدار با حضور کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه‌های استان خسارت بر راه‌ها و ابنیه شهرستان در جریان سیلاب ناشی از بارندگی‌های اخیر مورد بحث وگفتگو قرار گرفت و تقاضای شهرستان به ایشان در توجه خاص به راه‌های رو به اضمحلال انعکاس یافت تا این مشکلات برای رسیدگی جدی به منظور خرابی‌ها در دستور پیگیری‌ها قرار بگیرد .

 

 

انتهای پیام/د

پیگیری مشکلات شهرستان دالاهو

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.