رییس کلانتری ۱۵۷ مسعودیه، صبح امروز از دستگیری یک سارق لوازم منزل در محدوده جنوب تهران خبر داد و گفت: این متهم هنگام دستگیری چهار عدد دینام کولر مسروقه همراهش بود.

دستگیری سارق دینام کولر‌ها در مسعودیهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عروجعلی بدرزاده رییس کلانتری ۱۵۷ مسعودیه گفت: با شکایت‌های ارایه شده از سوی شهروندان ساکن محدوده مسعودیه در خصوص سرقت تجهیزات کولر و دینام‌های آن، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع به تحقیقات پرداختند.

وی افزود: طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت‌ها از سوی یک سارق سابقه دار منزل صورت گرفته است که بر این اساس با انجام چند شبانه روز تحقیقات در نهایت این سارق شناسایی شده و طی یک عملیات غافلگیرانه هنگام ورود به یکی از منازل این محدوده شناسایی و دستگیر شد.

متهم به همراه لوازمی که داشت به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان اعتراف و در بازرسی از وسایل همراهش نیز چهار دستگاه دینام کولر مسروقه کشف شد که متهم در ادامه به سرقت آن‌ها در همان روز اعتراف کرد.

به این ترتیب پرونده تکمیل و متهم برای سیر مراحل قضایی به دادسرا منتقل شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار