رئیس کلانتری خلیج فارس از دستگیری ۲ سارق باطری خودرو‌های سواری با ۳۰ فقره سرقت باطری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حبیب آقائی رئیس کلانتری خلیج فارس گفت: در هفته اخیر وقوع سرقت تعدادی باطری خودرو‌های سواری از خودرو‌های پارک شده در بزرگراه فتح به کلانتری اعلام شد که کلیه مالباختگان اظهار می‌داشتند که چند ساعت خودروی خودرو را در بزرگراه پارک و پس از مراجعه متوجه سرقت باطری خودرو‌ها شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران عملیات کلانتری مسئولیت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را بر عهده گرفتند، ادامه داد: در تحقیقات میدانی مشخص شد که راننده خودروی یک دستگاه ون در ساعت‌های مختلف روز، خودروی خود را در نزدیکی یکی از خودرو‌های پارک شده برای مدت کوتاهی متوقف و سرنشین خودروی ون، از خودرو پیاده و در کمتر از چند ثانیه درب کاپوت خودرو‌ها را باز و پس از سرقت باطری‌های خودرو، بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ آقائی با اشاره به افزایش گشت‌های انتظامی و شناسایی مالک خودرو، گفت: در پایش‌های اطلاعاتی به دست آمده که راننده خودرو ۳۷ ساله بوده و در جنوب غرب تهران ساکن است.

وی عنوان کرد: تیمی از ماموران کلانتری با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ متهم را در حالی که با خودروشان در حال انتخاب خودرو برای سرقت بودند، دستگیر و هر ۲ متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی، اعتراف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان یک دستگاه باطری مسروقه کشف و متهمان پس از انتقال به کلانتری به ۳۰ فقره سرقت باطری خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار