در راستای هم افزایی دستگاه های مسئول در حوزه فناوری، پارک علم و فناوری استان کرمانشاه و مدیریت توسعه فناوری دانشگاه علوم پزشکی نسبت به راه اندازی پردیس فناوری سلامت استان تفاهم نمودند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خان احمدی سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت : در راستای هم افزایی دستگاه های مسئول در حوزه فناوری، پارک علم و فناوری استان کرمانشاه و مدیریت توسعه فناوری دانشگاه علوم پزشکی نسبت به راه اندازی پردیس فناوری سلامت استان تفاهم نمودند.

وی گفت : هدف از انعقاد این تفاهم نامه، حمایت کامل تر از واحدهای فناور در حوزه سلامت، تجمیع حمایت های دولتی از این واحدها و بهره برداری از قابلیت های پارک علم و فناوری استان در حوزه سلامت است.

خان احمدی افزود : پارک علم و فناوری استان کرمانشاه به عنوان پارک فناوری پیشرو در کشور، جهت راه اندازی پردیس سلامت اقدام نموده است. پیرو این تفاهم نامه، هسته ها و شرکت هایی که قصد فعالیت فناورانه در حوزه سلامت را دارند، پس از آنکه عضو پردیس سلامت شوند می‌توانند از بسترهای حمایتی موجود در پارک علم و فناوری و مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بصورت هم زمان بهره مند گردند .

 

 

انتهای پیام/د

انعقاد تفاهم نامه پارک علم و فناوری استان کرمانشاه و مدیریت توسعه فناوری دانشگاه علوم پزشکی

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.