استاندار کرمان خواستار شناسایی نقاط آسیب پذیر استان کرمان در برابر سیلاب شد.

شناسایی نقاط آسیب پذیر استان کرمان در برابر سیلاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان ظهر امروز در دیدار با مدیران و کارکنان بنیاد مسکن استان کرمان به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: بنیاد مسکن نهادی است که ۹ روز بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد و این امر نشان دهنده اهمیت موضوع است.

وی با اشاره به اینکه برای سال‌های آینده به نیاز‌های استان توجه و برنامه ریزی لازم انجام شود، افزود: حدود ۶۰۰ درصد از مسکن روستا‌ها مقاوم سازی شده‌اند و ۴۰ درصد دیگر شامل هزار واحد در روستا‌ها و تعداد بیشتری در شهر‌ها باید مقاوم سازی شوند.

فدایی در ادامه با اشاره به اینکه هدف ما این است که خانواده‌ها توانمند شوند، افزود: در بازدید‌هایی که از همه مناطق استان صورت گرفته است تقریباً اولین تقاضای مردم مسکن است.

استاندار کرمان ضمن گلایه از بانک‌ها گفت: بخشی از مشکلات به وجود آمده ناشی از کارشکنی بانک‌ها و بخش دیگر از آن عدم دلسوزی است.

وی در خصوص کمبود شعب بانکی در بعضی مناطق اظهار داشت: باید لیستی از مناطق دچار کمبود شعب و باجه تهیه شود.

فدایی با اشاره به دستور صادر شده از جانب رئیس جمهور برای بررسی حریم رودخانه‌ها گفت: نقاط آسیب پذیر در روستا‌ها و شهر‌ها مشخص شود چرا که قطعاً باید در ساخت و ساز‌های جدید توجه لازم را به این مطلب داشته باشیم و از اولویت‌های اول است.


انتهای پیام/س

باید لیستی از مناطق دچار کمبود شعب و باجه تهیه شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار