رییس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت نسبت به پیشگیری از به دام افتادن شهروندان در دام ماموران قلابی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ بهزاد هادی پور رئیس بازرسی پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس پایتخت، رضایت مندی شهروندان از پلیس پایتخت است.

وی افزود: سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی ما با شهروندان است که در تمام کلانتری‌ها مسئولان ۱۹۷ در فعالیت هستند.

سرهنگ هادی پور تصریح کرد: در صورت مراجعه حضوری شهروندان به کلانتری‌ها و اعلام شکایاتشان به مشکلات مردمی رسیدگی خواهد شد و پس از انجام بررسی‌های لازم نتیجه اقدامات خود را به شهروندان اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: خیلی از موارد وجود دارد که از حوزه اختیارات پلیس خارج است، اما با این حال ما تمام تلاش خود را جهت رضایتمندی شهروندان انجام می‌دهیم.

رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ۸۴ نفر از ماموران خود را در محل ورودی تمام کلاتتری‌های پایتخت مستقر کردیم تا در همان ورودی کلانتری‌ها اطلاع رسانی‌های مختلف در تمام حوزه‌ها را به اطلاع عموم برسانند.

وی افزود: تا کنون گزارش شکایت مردمی در خصوص کم کاری نیروی پلیس را نداشتیم. در صورت کم کاری ماموران پلیس به شدت با آن‌ها برخورد قاطع خواهد شد.

سرهنگ هادی‌پور گفت: در تمام ایستگاه‌های مترو، بیمارستان‌ها و کوهستان‌ها نیروی بازرس پلیس را مستقر کرده‌ایم تا به شهروندان خدمات رسانی کنند.


بیشتر بخوانید: کشف ۵ تن مرغ سهمیه تنظیم بازار از ۷ متهم


سرهنگ هادی پور با بیان اینکه کارت‌های شناسایی پلیس باید دارای تاریخ اعتبار باشد و نام مندرج بر روی کارت با نام درج شده در حکم وی یکی باشد، خاطرنشان کرد: تمام نیرو‌های پلیس دارای کارت شناسایی هستند، لذا شهروندان ابتدا از ماموران پلیس کارت شناسایی را طلب کنند سپس اجازه به آغاز فعالیت‌های دیگر توسط پلیس را اتخاذ کنند، شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک موارد را به سامانه ۱۹۷ اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار