رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در یک سال گذشته ۴۷ فقره پروانه بهره برداری در استان بوشهر صادر و زمینه اشتغال هزار و ۵۹۱ نفر نفر فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی با اشاره به اینکه ۷۹ هزاو ۸۲۷ میلیارد ریال برای ایجاد این واحدهای صنعتی هزینه شده است، افزود: پروانه‌های بهره‌برداری در بخش سرمایه گذاری هزار و ۶۳۰ درصد و در بخش اشتغال ۱۴۰ درصد نسبت به سال قبل، افزایش داشته است.

وی به مجوز‌های تاسیس واحد‌های صنعتی در استان اشاره کرد و گفت: ۲۸۰ پروانه تاسیس واحد‌های صنعتی در یک سال گذشته صادر شده است که ۲۶۶ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار در این بخش سرمایه گذاری شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: این سازمان، مجوز ۲۴۹ پروانه و سازمان مناطق ویژه اقتصادی مجوز ۳۱ واحد صنعتی را صادر کرده است.

حسینی محمدی گفت: پارسال، یک میلیون و ۱۶ هزار و ۸۳۷ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد واحدهای صنعتی سرمایه گذاری شد که این واحد‌ها هرکدام با میزان پیشرفت مختلف در حال تکمیل هستند.

وی افزود: جواز‌های تاسیس صنعتی در زمینه‌های صنایع شیمیایی، مواد غذایی، کانی غیر فلزی، محصولات فلزی و ... هستند که بیشترین آن شامل کانی غیر فلزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر همچنین بیان کرد: تا کنون ۶۰۰ فقره پروانه بهره برداری از واحد‌های صنعتی در استان بوشهر صادر شده است که زمینه سرمایه گذاری ۱۹۹ هزار و ۲۱۸ میلیارد و اشتغال ۲۷ هزار و ۷۷۴ نفر را فراهم کرده است.

حسینی محمدی ادامه داد: ۵۷۹ مورد از این پروانه‌ها را سازمان صنعت، معدن، تجارت و ۲۱ مورد دیگر را سازمان مناطق ویژه اقتصادی صادر کرده است.

وی با بیان اینکه تا کنون مجوز ایجاد ۷۳۹ واحد صنعتی در استان بوشهر صادر شده است، گفت: این واحد‌های صنعتی زمینه ساز اشتغال ۳۲ هزارو ۹۶۸ نفر شده‌اند.

انتهای پیام/ک

۲۸۰ پروانه تاسیس واحد‌های صنعتی در یک ساله گذشته صادر شده است

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.